Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Föredömlig textning. 42Hz blir nöjd.Come On You GAIS!
Nu har Omeprazolburken plockats fram igen ?
Forza Bajen.Come On You GAIS!
Nu har Omeprazolburken plockats fram igen ?
Hrrrrmm. B*ll, om jag får be.Var börjar en boll?
Nu är du taskig mot Timo.Hrrrrmm. B*ll, om jag får be.
Vågar man viska: "Hejja ImmIffIff"️
Riktig supporter som behöver viska och inte riktigt kan stå för det?Såklart, är man en riktig supporter så är man!
Jag är inte bajare. Men låten är störtskön. Han hade känslan.
Självklart viskar jag för detta ju är ett cykelforum och inte ett b*ollforum. Klart man är en riktig supporter ?Riktig supporter som behöver viska och inte riktigt kan stå för det?
Jag skulle också viska om jag hejade på danskarna men jag väljer att högt och ljudligt brista ut i en "Just idag är jag stark, just idag mår jag bra" ?
P*d*lFotboll? Trodde alla kolla padel,https://www.worldpadeltour.com/en-directo/ ? Är inte padel det nya svarta? Va va va? Eller är det bara skägg, gravel och öl som gäller?
Nja, 100% utökning är ju inte dåligt. ;)Kul att vraken får utökning i pokalrummet men ändå ekar det väldigt tomt där inne ?
Hela Gbg är väl sillstryparstan, och följaktligen alla Gbg-lag sillstrypare.Sedan når blev Häcken "sillstryparna"? Det epitetet är väl förbehållet ett annat lag från västkusten?
..och framförallt: - Vem bryr sig?Hela Gbg är väl sillstryparstan, och följaktligen alla Gbg-lag sillstrypare.
Hahaha, så kan man ju åxo se det. Men det är inte rätt. ;)Hela Gbg är väl sillstryparstan, och följaktligen alla Gbg-lag sillstrypare.
Med tanke på det var 20år sedan dom fick fira nåt senast så dröjer det nog ett bra tag till nästa gång ?Som boende på Södermalm så har jag Inte saknat fotbollen som det stökades på stan igår i samband med match, Inte saknat det!
Med tanke på det var 20år sedan dom fick fira nåt senast så dröjer det nog ett bra tag till nästa gång ?
Äh, häng med på en match och njut av stämningen istället.Som det ser ut och kostar i samband med fotbollsmatcher så bör otyget till sport förbjudas tills de själva vill stå för notan.
Det är väl definitionen av att bo på Södermalm?Ja jag kanske bara behöver få en svettig kram av nån så börjar jag med med ramsor, slösaktigt leverne, dålig kost och leka tafatt med gul-svart-klädda likasinnade otränade snubbar.
Det är ju så tråkigt att det banne mig är roligare att se färg torka på en cykelram....Äh, häng med på en match och njut av stämningen istället.
Har de bakat in TV4 play i cmore? Men vill minnas man var tvungen registrera konto även i TV4 play, även om det var gratis...Nu börjar fotbollen igen. Men måste man på allvar ha ett konto hos Cmore för att få se matcherna som inte går på SVT? Är det gratis eller måste jag klättra upp och koppla in tv-antennen igen för att få titta?
Då har du aldrig varit på ett Stockholmsderby med pyro och kampsång från klackarna. Helt jävla underbart!! ?Det är ju så tråkigt att det banne mig är roligare att se färg torka på en cykelram....
Ehhhh... nä - finns många mysko grejer jag inte har gjort.Då har du aldrig varit på ett Stockholmsderby med pyro och kampsång från klackarna. Helt jävla underbart!! ?
Har de bakat in TV4 play i cmore? Men vill minnas man var tvungen registrera konto även i TV4 play, även om det var gratis...
Lite här väl att göra med vilka man umgås med på matchen oxå. Jag tillhör en supporterförening som består av gamla huliganer som hängde ihop på 90-talet som sedan fick vett nog att växa ifrån det livet. Eftersom många av oss bor på lite olika ställen i landet så blir det lite extra kul att träffas på matcherna och snacka lite skit, sjunga högt och visa vår kärlek till laget.Ehhhh... nä - finns många mysko grejer jag inte har gjort.
Fast det är inte bara fotboll som är tråkigt, simhopp, curling och ridsport är nästan lika trist...
Edit:
Men jag skall inte förstöra stämmningen. Elda på ni!
Ja verkligen... Senaste rubriken var att han var vid medvetande och stabil på sjukhus. Hoppas innerligt att det stämmer.Aj som fan, vad sport egentligen betyder lite! Som när Christian Eriksen bara föll ihop under dagens em match och fick hjärträddning.. Hoppas det går bra ?