Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Säkert. Så är det väl med de flesta 'kult'-pedaler. Metalzonen har jag redan (min allra första dist back in the days) och jag är väl typ ensam på jorden om att uppskatta den...
ja eller hur. Sista klunkarna river rejält :)Josigaste josen jag druckit på länge. Inte illa alls men svider lite i halsen.
Visa bilaga 491873
Jo, lite i tuffaste laget, långburk dessutom.ja eller hur. Sista klunkarna river rejält :)
Igår fick man provsmaka, riktigt god men nästa gång får jag fixa mer kolsyra.Dricker ingen just nu men om 4 veckor så ?Visa bilaga 486243
Snygg färg.Igår fick man provsmaka, riktigt god men nästa gång får jag fixa mer kolsyra.
Visa bilaga 491999
Såg den på bolaget idag, var den god?
Jag gillade den. Lite rivig för halsen på slutet....Men gillar man den ölstilen så kan jag rekommendera. Relativt billig också.Såg den på bolaget idag, var den god?
Körde väldigt länge med min DS-1 som boost vid lead (och dessförinnan som enda distpedal, men det är väl preskriberat) upptill en gammal tubescreamer. Sen köpte jag en Bluesdriver som skulle ta över den rollen, men eftersom jag spelar gubbrock fick den bli dist istället med tubescreamern som leadboost. Men jag saknar fan DS-1:an ibland. Det blev lite geting och bara mellanregister ibland - speciellt som den distade ett redan komprimerat och distat tubescreamerljud - men om jag lyssnar på gamla liveupptagningar på Youtube så låter ljudet vildare och härligare. Kan jag tycka om jag fått en GT efter maten och känner mig gammal. Speciellt som man numera spelar enbart på hobbynivå, nån slags mellanchefsrock med en sångare som dock dessbättre lider av svårartat Lundellkomplex.Är inte DS-1:an en sån där som man måste ha av rätt årgång för att den ska låta bra? Eller blandar jag ihop den med Metalzone? Anyway, kör hårt!
Du har pedaler som sammanlagt är dyrare än din Epiphone. Köp en USA-strata ist. Den låter bra även i en Valvestate (höll på att skriva Line 6, men där får vi väl ändå dra gränsen...). Så kan du lägga pengarna på suröl istället.Just ja, öl var det ja..
Visa bilaga 491868
Visa gärna slutresultatet i grilla-tråden. Jag är väldigt nyfiken på det!Visa bilaga 492645förbereder kvällens grillning
Plockade nästan precis samma produkter. :)Italienskt, nytt i sortimentet. Behövs mer eurolager på hyllorna. ?
Visa bilaga 492893
Blev några av de andra nyheterna också. Ser väl mest fram mot Big League och Galgbacken. En lagomstark ipa för 15 spänn, kanske en ny dussinöl för kylen. Får se
Visa bilaga 492897
Faktiskt lite mer smak än förväntat. Eller så var det bara vädret som hjälpte till ?Plockade nästan precis samma produkter. :)
Menabrea funkade nu i solen...
Ballen. ?Lite AW på ballenVisa bilaga 492899
Pille på ballen! Är såklart trevligast när man får av nån annan, men att bjuda sig själv går bra det medBallen. ?