Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Cykeln i fråga är ju en sc(k) andal och struntar nog i var den befinner sig. ?Cykeln däremot är helt tidsenlig!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cykeln i fråga är ju en sc(k) andal och struntar nog i var den befinner sig. ?Cykeln däremot är helt tidsenlig!
Fortfarande inte riktigt frisk efter en vecka med okänd sjuka (ej covid), men jag kunde inte låta bli att prova att rulla runt Södermalm och glo lite. Gick fint! Stigcykling får nog vänta åtminstone två dar till.
Gravelhimmlen ❤Hittade en jättestor grop.Visa bilaga 497592
En glad midsommarafton med familjen på tomma stigar :)
Visa bilaga 497486
Tack @Makten för tipset om raka linjen på Roswell västra. Den är mycket enklare och roligare! Körde HT med dämpad gaffel, men använde inte bromsarna. Den ska klart vara oproblematiskt på min helstel med bara broms bak.
Nedför Cribbas faceplant-dropp?
Joe men det är den!
Där har jag svängt från första början undvika droppet till att köra droppet till att nu undvika droppet och gå lagom långt åt höger för att dyka rakt ned via den stenhällen man är på och så rakt upp för klättring.
Grabben rastar min cykel med jag läker... Så klart passar han på att visa morsan var skåpet ska stå ?.. Undrar just om jag får tillbaka cykeln sen, eller om det måste bli tillökning i stallet ?Visa bilaga 497723
I sann Happy anda så ska du självklart ha en omröstning här på forumet för ett sånt beslut ?Grabben rastar min cykel med jag läker... Så klart passar han på att visa morsan var skåpet ska stå ?.. Undrar just om jag får tillbaka cykeln sen, eller om det måste bli tillökning i stallet ?Visa bilaga 497723

Baserat på bilden får du inte tillbaka den?Grabben rastar min cykel med jag läker... Så klart passar han på att visa morsan var skåpet ska stå ?.. Undrar just om jag får tillbaka cykeln sen, eller om det måste bli tillökning i stallet ?Visa bilaga 497723