Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Bada?
IMG_20210624_153719_100.jpg

En glad midsommarafton med familjen på tomma stigar :)

263.jpg

Tack @Makten för tipset om raka linjen på Roswell västra. Den är mycket enklare och roligare! Körde HT med dämpad gaffel, men använde inte bromsarna. Den ska klart vara oproblematiskt på min helstel med bara broms bak.

Senast ändrad:
Fortfarande inte riktigt frisk efter en vecka med okänd sjuka (ej covid), men jag kunde inte låta bli att prova att rulla runt Södermalm och glo lite. Gick fint! Stigcykling får nog vänta åtminstone två dar till.

DSCF2451_fb.jpg

För övrigt är det alltid lika fascinerande och lite skrämmande att betrakta alla fyllon när man själv är spiknykter. ? Har själv lagt ner alkohol helt sen tre år tillbaka och ibland är det bra att bli påmind om att det var ett bra beslut.

Trevlig midsommar! ??????

Fortfarande inte riktigt frisk efter en vecka med okänd sjuka (ej covid), men jag kunde inte låta bli att prova att rulla runt Södermalm och glo lite. Gick fint! Stigcykling får nog vänta åtminstone två dar till.

Hade förväntat att möta dig ikväll på Torra fötter igen. Förstår nu varför det inte hände.

Trevlig midsommar! ????

En glad midsommarafton med familjen på tomma stigar :)

Visa bilaga 497486

Tack @Makten för tipset om raka linjen på Roswell västra. Den är mycket enklare och roligare! Körde HT med dämpad gaffel, men använde inte bromsarna. Den ska klart vara oproblematiskt på min helstel med bara broms bak.

Nedför Cribbas faceplant-dropp?

Nedför Cribbas faceplant-dropp?

Känner inte till den namnet. Här är sonen som kör nedför rollern (tyvärr funkade osynlighets superkraften inte så bra den här gånger). Vi körde i skra. Nästan gång ska vi kör rakt ned på linjen en meter till höger.

264 (1).jpg

Senast ändrad:
Joe men det är den!

Där har jag svängt från första början undvika droppet till att köra droppet till att nu undvika droppet och gå lagom långt åt höger för att dyka rakt ned via den stenhällen man är på och så rakt upp för klättring.

Joe men det är den!

Där har jag svängt från första början undvika droppet till att köra droppet till att nu undvika droppet och gå lagom långt åt höger för att dyka rakt ned via den stenhällen man är på och så rakt upp för klättring.

??

Man kör väl alltid rakt upp för klättring, förutom när man kör ner helt till vänster som vi gjorde innan tipset från Makten.

Grabben rastar min cykel med jag läker... Så klart passar han på att visa morsan var skåpet ska stå ?.. Undrar just om jag får tillbaka cykeln sen, eller om det måste bli tillökning i stallet ?Visa bilaga 497723

Tänkte just att vi inte har detta problemet. Men även om sonen, som just har fyllt 8 år, passar klart inte på mina cyklar, så skulle han troligtvis kunna cykla på sin mors FS, det behövs bara lite kortare vevar. Bättre att inte får honom att prova ...

Grabben rastar min cykel med jag läker... Så klart passar han på att visa morsan var skåpet ska stå ?.. Undrar just om jag får tillbaka cykeln sen, eller om det måste bli tillökning i stallet ?Visa bilaga 497723
I sann Happy anda så ska du självklart ha en omröstning här på forumet för ett sånt beslut ?

Hemma efter 150mil och 6 dygn husbil och cykling dagligen✌️ 10km sandstrand var ett tungt pass när fatbiken var hemma? IMG_20210624_125940.jpg
Fin vandringsleder och ny renoverade spångar blev det som sista midsommar stop
IMG_20210625_121416.jpg
4 cyklar bak och en i garaget blir snart att fundera på släp när yngste dottern uppgraderar till större också.
IMG_20210619_094852.jpg
Lugn grusvägs runda på 50km ikväll före tvätt av alla cyklar och husbil
IMG_20210627_203943.jpg

Tillbaka
Topp