liveforthis
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Blev en lite bensträckare efter gårdagens BP varv samt jobb idag så va gött att trampa ut lite.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men det är fusk att skicka cykeln i förväg..?
Men det är fusk att skicka cykeln i förväg..?
Hm, det tänkte jag inte på.. men det har du nog rätt i ?Ja, men jag tror att det är mycket svårare att hoppa på cykel från där uppe än att rulla ner med cykeln.
?? värsta Remy stilen ju, "just a little pop (uttalas pupp...)".Jag kompletterade med en länk på rörlig bild...
Apappappa! Nu ska vi inte anta könsidentiteter! Den kan identifiera sig som en manlig bock! Eller humla.
Går an på sommaren, är den laddbar är det tveksamt på vintern eftersom den laddas med fulström.Smälte nästan in i terrängen. Tur man kör med baklyset på.
Visa bilaga 498429
Sitter och handvevar en generator inomhus på kvällarna vintertid för att ladda mina lampor. Ungefär som Zwift, fast inte lika mycket tävlingsmoment.Går an på sommaren, är den laddbar är det tveksamt på vintern eftersom den laddas med fulström.
Ohhhhh, no. Använd benen, blir Dalaswift ?Sitter och handvevar en generator inomhus på kvällarna vintertid för att ladda mina lampor. Ungefär som Zwift, fast inte lika mycket tävlingsmoment.
De flesta jag sett har varit jätterisiga med massor av lackskador, men den där ser ju okej ut.På Isaberg såg jag denna Yosemite X-Dirt 27.5+! Med original fjädergaffel, originalsulor också, de skulle behövas bytas ut.
Just den här modellen verkar populär, den har man sett lite här och där.
Visa bilaga 498613
alldrig sett det tidigare, är det nån speciell anledning till de olika greppen?
?nä direkt från butik. Måste allt måste justeras.alldrig sett det tidigare, är det nån speciell anledning till de olika greppen?
Jahopp, vad gör man nu då?Visa bilaga 498858
Jahopp, vad gör man nu då?
Börjar redan tröttna
aldrig sett det hända med shimano dock...Skruva fast igen (men nu hårdare)?
Det är årets problem! Händer mindestens en gång på veckan på happy nuförtiden. Vad orsakar det? Högre temperatur som få kopplingar att sitta lite mer löst?