SvenC
Aktiv medlem
Sverigetempot 2021
Vägen mellan Gällivare och Porjus är fruktansvärt tråkigt.Sitter med brorsan överhettade på en mack i Gällivare. Det låter som att vi har fina vägar att se fram emot. ?
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vägen mellan Gällivare och Porjus är fruktansvärt tråkigt.Sitter med brorsan överhettade på en mack i Gällivare. Det låter som att vi har fina vägar att se fram emot. ?
Åh, men ni slipper ju sen Särnavägen. DEN är tråkig!Vägen mellan Gällivare och Porrljus är fruktansvärt tråkigt.
Va!?! Skippar de Särnavägen? (Ja, jag erkänner att jag inte har varit särskilt insatt i årets lopp). Jag menar bestämt att det var den som sänkte vår målsättning förra gången.Åh, men ni slipper ju sen Särnavägen. DEN är tråkig!
Men som sagt; korta rundan ;)
Va!?! Skippar de Särnavägen? (Ja, jag erkänner att jag inte har varit särskilt insatt i årets lopp). Jag menar bestämt att det var den som sänkte vår målsättning förra gången.
T47 | Nazar | Netterström | stockholm | idag 21:40 | Vilhelmina | 717,9 | |||
| Nu blir det hotell |
www.instagram.com
Bra! Jag utgår från att du ser till att hålla dig i täten av lördagsstartgruppen så vi har koll på hur fort de kör.Otroligt fint här uppe i Riksgränsen. Solen står högt 22:30. Det verkar bli svettigt imorgon. Jag kommer nog ha denna loggning på.Visa bilaga 498917 https://new.spotwalla.com/trip/1ded-1e0351ec-54b7/view
Kanske läge att gå upp från 19 mm till 20 mm tubdäck och sänka däcktrycket till 11 bar?Postat av nesvop på Instagram
![]()
Hindlycke Endurance på Instagram: "653/2100 Varm dag, men bra dag. Inbyggda krämpor att tala om. #sverigetempot2021 #loss2021"
25 likes, 0 comments - hindlycke_endurance July 2, 2021: "653/2100 Varm dag, men bra dag. Inbyggda krämpor att tala om. #sverigetempot2021 #loss2021".www.instagram.com
Visa bilaga 498919
Det där "gruset" ser hyfsat aggressivt ut...
Minst!Kanske läge att gå upp från 19 mm till 20 mm tubdäck och sänka däcktrycket till 11 bar?
Grus? Det där är en helt vanlig norrländsk asfaltsväg. Vi här nere i södern är så bortskämda med vår jämna och fina asfalt.Postat av nesvop på Instagram
![]()
Hindlycke Endurance på Instagram: "653/2100 Varm dag, men bra dag. Inbyggda krämpor att tala om. #sverigetempot2021 #loss2021"
25 likes, 0 comments - hindlycke_endurance July 2, 2021: "653/2100 Varm dag, men bra dag. Inbyggda krämpor att tala om. #sverigetempot2021 #loss2021".www.instagram.com
Visa bilaga 498919
Det där "gruset" ser hyfsat aggressivt ut...
Martin Bonta sover i rummet bredvid ?(går tydligen ej för honom att rapportera)För någon som bara följer framfarten här: https://rider.sverigetempot.se/rides/loss-2020/latest
Är det T47, Netterström som har kommit längst (Storuman)?
Med tanke på nationalitet skulle jag gissa på typo.
Ja mycket fina och inspirerande bilder https://www.instagram.com/explore/tags/sverigetempot2021/Tråden är ju full av rapporter och på sociala medier så trendar (nåja) #sverigetempot2021. Finns ingen anledning att cykla själv den kommande veckan.
Bra jobbat alla cyklister och alla ni andra som drar runt det hela!
Vilken stor pommespåse??Vi har just sovit en timme utanför Frasses burgare i Arvidsjaur i väntan på att macken ska öppna. Vi hade en fantastisk natt i midnattssolen.
Visa bilaga 498929Visa bilaga 498930Visa bilaga 498931
Det är sven C. Han sov först på en av bänkarna sen flyttade han ut i solen.Sjukt lyxiga förhållanden. Killen som sover mot stolpen har inte ens regn på sig.
Men det är fortfarande myggigt!Jag tror vi kan sammanfatta snabbgruppens första dag redan nu ?
Det blir snygga cykelbrännor.Jag tror vi kan sammanfatta snabbgruppens första dag redan nu ?
Bara att dra fram slangen från blodpåsarna i ramväskan och börja pumpa i ersättning för det som de små rackarna knycker alltså.Men det är fortfarande myggigt!
Inte mycket till randoblick. Jaja, det kommer väl så småningom.Visa bilaga 498965
Jag skulle ta ett självporträtt i skyltfönstret på Ica i Sorsele, men då dök de här två upp och ställde sig i vägen.
De har ju legat och sovit, fått morgonkaffe och massor av annat mys.Inte mycket till randoblick. Jaja, det kommer väl så småningom.
Mm, sova och kaffe – klassiskt gubbmys.De har ju legat och sovit, fått morgonkaffe och massor av annat mys.