Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, det var det. Då är det bara att vända och cykla upp till Stockholm då?
de får väl cykla tillbaka och rapportera på första avvikande ställe och sedan göra rätt resten av vägenBra lösning!
Grattis och kul att du, Jonathan lyckades med en grym tid!
Vad gör de här ?? Bättre sikta på Genarpmhenrygruppen är i närheten av Staffanstorp, borde innebära ankomst inom timmen med marginal.
Så varför ha samma maxtid för alla startgrupper?d
Det lutar åt att vi hittar på något för att få fler att inte bara åka hem direkt efter duschen. Det borde väl bli ett ännu bättre lopp då?I Rambouillet var det fest efter PBP. Massor fransmän med vin ;-) .
Omvänd "LYS" start? Alla deltagare får individuell starttid baserat på förväntat tempo så om alla presterar enligt plan/ambition går alla i mål samtidigt?!Det lutar åt att vi hittar på något för att få fler att inte bara åka hem direkt efter duschen. Det borde väl bli ett ännu bättre lopp då?
Tror det kan vara värmlandsdialekten.Vad gör de här ?? Bättre sikta på Genarp
Så varför ha samma maxtid för alla startgrupper?d
Problemet är inte att några cyklar för snabbt utan det är att några kommer till Östersund respektive till Smygehuk en eller två dagar för tidigt.Så varför ha samma maxtid för alla startgrupper?
Är det inte redan ganska bra med tanke på arenans storlek och arrangörernas resurser. Sen undrar jag ju om inte en del som sitter och pressar typ ensamma i +4 dygn har ett måttligt intresse av sociala sammankomster efter? Bra cyklat och bra fixat. ?Det lutar åt att vi hittar på något för att få fler att inte bara åka hem direkt efter duschen. Det borde väl bli ett ännu bättre lopp då?
Klubbkonto på RWGPS?Det vore ju toppen med en Rando-app som drar lite ström, kan antingen själv-rapportera, eller att cyklisten kan stämpla enkelt, plus ge frivillig kommentar.
Rimligen ska det hela gå att göra på 30 sekunder vid obligatoriska kontroller.
Fast differentierad maxtid förhindrar väl inte att cyklister kommer fram tidigare än beräknat? Ökad mintid däremot
Som upplägget är nu kan det ju gå en vecka i tid mellan första och sista man i mål. (Första startgrupp åktid 100h kontra sista startgrupp åktid 210h). Något borde kunna kluras ut för att minska den tiden.Problemet är inte att några cyklar för snabbt utan det är att några kommer till Östersund respektive till Smygehuk en eller två dagar för tidigt.
Men om det verkligen går att ha olika maxtider är det intressant. Det har jag tänkt på men inte frågat om det går.
Som upplägget är nu kan det ju gå en vecka i tid mellan första och sista man i mål. (Första startgrupp åktid 100h kontra sista startgrupp åktid 210h). Något borde kunna kluras ut för att minska den tiden.
Spotwalla?Det vore ju toppen med en Rando-app som drar lite ström, kan antingen själv-rapportera, eller att cyklisten kan stämpla enkelt, plus ge frivillig kommentar.
Rimligen ska det hela gå att göra på 30 sekunder vid obligatoriska kontroller.
Omvänd "LYS" start? Alla deltagare får individuell starttid baserat på förväntat tempo så om alla presterar enligt plan/ambition går alla i mål samtidigt?!
DET var ett mycket bra förslag.Eller kanske att man får cykla loppet två gånger; vinnaren är den vars andratid skiljer sig minst från förstatiden?
Sen undrar jag ju om inte en del som sitter och pressar typ ensamma i +4 dygn har ett måttligt intresse av sociala sammankomster efter?
Oj vad roligt! Jag har ensam fått gå till hamnen och äta och inte fanns det öl där. Tydligen ett mycket bättre arrangemang i år ?Pick your favourite Randonneur!
Visa bilaga 499703
Nu har nästa uppdatering kommit( Vansbro kl 20.51).Här blir man ju lite nyfiken vad det var som gjorde att den stackars fransyskan(?) var tvungen att stanna för länge i Östersund.
Visa bilaga 499504
Edit: Franska namn är inte min starka sida.
Två par längs med staketet och halv person i jeans och stickat grått plagg till höger känns spontant inte som randonneurerPick your favourite Randonneur!
Visa bilaga 499703
Inledningen är väl inte så pjåkig!? Sen är väl väg 45 något som tarvar en viss förkärlek för skog.Kan inte mkt om detta rejs. Men, det låter som om typ världens tråkigaste väg de första 100 milen? (minst)
Hur står de ut?
Ja det är hela frågan med rando, hur står man ut? Inte kommit fram till svaret än men jag gillar det skarpt.Kan inte mkt om detta rejs. Men, det låter som om typ världens tråkigaste väg de första 100 milen? (minst)
Hur står de ut?
Jag skulle säga tvärtom. De 100 första var fantastiska. Sol dygnet runt och mäktig natur.Kan inte mkt om detta rejs. Men, det låter som om typ världens tråkigaste väg de första 100 milen? (minst)
Hur står de ut?