Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom den varit ur cirkulation i mer än trettiosex år.De blev väldigt förvånade när de fick varsin 25-öring.
30x6 år?Eftersom den varit ur cirkulation i mer än trettio sex år.
Tvåfalt sant även om MTB-styret Superstar Yardstick. :P
Nicko och Pulver-klass på den ?Hörde denna live igår. Borde platsa under kassa skämt.
En konversation mellan 4 st personer.
En tjej: Du vet den som bor ovanför oss som duschar så mycket? Det är Annas kollega.
Kille #1: Hur kom ni fram till det?
Tjej: Vi pratade om vilka som bor i samma trapphus som oss.
Kille #2: Trapphus? Jag trodde ni bodde i lägenhet.
Jag varje morgon. Fast 1-4.
Moment 22, hur man ska kunna göra kaffe innan man fått en kopp kaffe?!?
Man låter kollegorna koka morgonkaffet?!Moment 22, hur man ska kunna göra kaffe innan man fått en kopp kaffe?!?
Det måste väl också vara den äkta förklaringen till att det ska vägas bönor och grejas? Man slipper räkna.
Skaffa en morgonpigg fru. ?Moment 22, hur man ska kunna göra kaffe innan man fått en kopp kaffe?!?
Men jag kör med kok kaffe... hur gör man då?timer på kaffebryggaren
eller modernt med appstyrd plugg i vägguttaget så man kan trycka på telefonen bara för att starta kaffekokeriet :)
Det blir knepigare helt klart, någon sorts sensor som stänger av när det är klart :)Men jag kör med kok kaffe... hur gör man då?
Med en elektrisk perkulator. I princip kokkaffe.Det blir knepigare helt klart, någon sorts sensor som stänger av när det är klart :)