Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag får fila på mina franska kunskaper till nästa runda. Och planera ett besök till i Klubbstugan och fila upp låset till brevlådan ikväll?På högra delen av kortet i nedre bilden står det Organisée le .......... Där ska datumet stå (om jag inte minns alldeles galet).
Är väl fortfarande ett par timmar kvar till maxtiden så Bengt borde inte ha varit och norpat korten utan du hinner säkert upp till Klubbstugan med dyrk så du kan plocka ut kortet och fylla i det korrekt och slippa evig skam i randonneurvärlden.![]()
Fin dag! Saknade dock tempopinnar på alla raksträckor på den här rundan. Slutatämplade 14:32 med Micke från Farstaklungan. Vi hade Sumo-Roger framför oss som körde som en maskin!
Bengt var ju tydlig innan rundan att man måste skriva datum på brevet kortet! Gjorde ett tappert försök att hitta var man skulle skriva det för att undvika skäll från Bengt. Killen på macken försökte leta oxå på kortet.
Skrev det sen mitt på kortet. Får säkert skäll för det? Kom på hemma att man nog ska skriva datumet intill stämplingarna. Eller?Visa bilaga 512178
Visa bilaga 512179
Nej jag hörde att man har chansen att få den godkänd om man kör igen nästkommande dygn.Sitter datumet fel är det väl diskning som gäller? Nån j-a ordning måste det väl ändå vara :-)
20 mil är ju fortfarande ganska många meter..... Skit händer, bara att bryta ihop och komma igen.Jag slapp datumproblemet. Använde kortet till rökning nyss.
Har slarvat med min motion hela sommaren så det är väl inget att lipa om att turen gick åt hell.
Fick kukont i ena knät efter ca tio mil och längs den fantasifulla raksträckan mellan Hallstavik och Uppsala bestämde jag mej för att kasta in handduken.
Brast totalt mentalt längs den där rakan och i min ensamhet fattade jag inte varför jag startade överhuvudtaget? Jag hade ju ändå glömt min jacka, det skulle säkert börja regna snart och var det inte nåt tjall med cykeln…?
Jo just det bromsklossarna var slitna.
Trodde i min enfald att en 20milare var en korttur som sådana muskelknuttar som en annan betar av innan frukost?
Icke sa Nicke.
Åt en god hamburgare på nån grill i Uppsala och tog tåget hem.
Veckan får ägnas åt rehab så att jag kanske kan palla hela grusturen nästa helg.
Den rundan är min favorit.
@dlridings vilka tjusiga kort. Är det ngt jag missat?Fin dag! Saknade dock tempopinnar på alla raksträckor på den här rundan. Slutatämplade 14:32 med Micke från Farstaklungan. Vi hade Sumo-Roger framför oss som körde som en maskin!
Bengt var ju tydlig innan rundan att man måste skriva datum på brevet kortet! Gjorde ett tappert försök att hitta var man skulle skriva det för att undvika skäll från Bengt. Killen på macken försökte leta oxå på kortet.
Skrev det sen mitt på kortet. Får säkert skäll för det? Kom på hemma att man nog ska skriva datumet intill stämplingarna. Eller?Visa bilaga 512178
Visa bilaga 512179
Bigmollo productions har knådat fram ännu ett mästerverk!
Precis vad jag tänkte! Man väntar bara på att ngt djäkligt otäckt skall hända.... Som att åka in på Preem istället för OKQ8 el Circle K. Panik!Så härligt musiken matchar dimman
Det läskiga var ju när jag blev avhängd innan Märsta. ?Precis vad jag tänkte! Man väntar bara på att ngt djäkligt otäckt skall hända.... Som att åka in på Preem istället för OKQ8 el Circle K. Panik!
Härlig touch! Ser ut som att le bonque kom i gamla "betongbacken" (numera asfalt)?Jag satte ihop en lite mer fransk och happy version. Den första blev lite väl mörk.
Solklart jag, Bengt spurtade säkert sista 50km? 20:17 d.v s 12h17m och väldigt nära ursprungsplanen. Men jag hade god hjälp på vägen, efter att ha fyllt gänget med lite Calvados försvann nog idéerna om PR, skyltspurter mm.
Jag körde Barkarby...
Försök inte slingra dig. Vilken sluttid fick du? ?Jag körde Barkarby...
Ehhhh... sen?Försök inte slingra dig. Vilken sluttid fick du? ?
Men sorry. låtsas som att det ragnar fast det är solig i Hufvudstaden så fixar jag det i em.Om ni uppmanar organisatören att rapportera in resultatet, kan ni bli godkända ;-)
Enklaste modefieringen är gc tunneln vid Åva gymnasium och sedan vägen ovan jord.Då bör man nog kika på dra om den första biten helt eftersom cykelvägen går utmed centrumet där även pendeltåg och entré till centrumet trängs.
Enkelt ordnat med en back i klubbstugan.Slutstämpling med ölservering premieras.
Gäller bara att man hänger med förstagruppen. Annars kanske det är en tom back när man kommer tillbaka.Enkelt ordnat med en back i klubbstugan.
Folköl på macken är också gott ;)Slutstämpling med ölservering premieras.
Rave?Enligt säker källa ska en lösning finnas på plats till dess nästa säsong drar igång.