GoranS
Aktiv medlem
Paris-Roubaix 2021
Brottning innan regelnissarna gick in och förstörde den grenen.Cricket!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Brottning innan regelnissarna gick in och förstörde den grenen.Cricket!
Nä hade dom åtminstone kört 3 varv så hade det varit nåt.Fast egentligen är ju detta att betraktas som sprintevenemang inom cykling. För oss dotwatchers finns ju RAAM, TABR, TCR, etc.![]()
TABR – 22 dygns oavbruten action!Fast egentligen är ju detta att betraktas som sprintevenemang inom cykling. För oss dotwatchers finns ju RAAM, TABR, TCR, etc.![]()
Eller åtminstone 16-19 dygn om man nöjer sig med att följa segraren in i mål.TABR – 22 dygns oavbruten action!
Men, du följer väl de svenska deltagarna i mål? De brukar väl ta en 22-23 dygn på sig.Eller åtminstone 16-19 dygn om man nöjer sig med att följa segraren in i mål.
Jag brukar nog nästan försöka hålla koll på alla tills sista åkare är i mål, fast bevakningens intensitet sjunker väl ärligt talat vartefter så du du har kanske en poäng.Men, du följer väl de svenska deltagarna i mål? De brukar väl ta en 22-23 dygn på sig.
Riktigt gravel är kubiskt och aldrig mindre än 20x20x20Att behövs gravel som disciplin inom UCI. det verkar bara vara att lägga P-R i oktober ?
Riktigt gravel är kubiskt och aldrig mindre än 20x20x20
"derbyt" #borinteallaisammastadsomjag??Hade loppet på datorn och derbyt på TV. Bra dag!
"Vilka jävla sopor på podiet som har kepsar"Vilka jävla sopor de andra på podiet är som har kepsarna på under nationalsången...
Många skitiga skodas.95 st i mål med placering, 78 st DNF/OTL får jag det till.
Även Yamahas med vältskador.Många skitiga skodas.
Riktigt fett race!
Är det uci-regler för max däckstorlek? Känns som att några mm till inte hade skadat idag
Även en Citroen hade det lite svårt i blötan.Även Yamahas med vältskador.
Italienare är väl ofta duktiga på att inte dra (i onödan).
Nej ingen maxviddregel för landsväg.Är det uci-regler för max däckstorlek? Känns som att några mm till inte hade skadat idag
??"derbyt" #borinteallaisammastadsomjag??
Någon som sett några uppgifter om ev. allvarligare skador i söndagens lopp?
Ser inte helt nyttigt ut...Nån topprankat fotbollsspelare klagade häromveckan på att planen var ojämn...
Visa bilaga 516410
(foto Ashley Gruber)
Betalar inte folk en förmögenhet på skönhetssalongen för sånt?Ser inte helt nyttigt ut...
Fast inte i ögonen kanske!?Betalar inte folk en förmögenhet på skönhetssalongen för sånt?
Fast inte i ögonen kanske!?
En randofot efter 48h I regn måste vara creme de la creme.Folk betalar för massor av konstiga saker. Jag har en bekant som åker till Köpenhamn och betalar för att slicka på någons fötter.
Say what!?Folk betalar för massor av konstiga saker. Jag har en bekant som åker till Köpenhamn och betalar för att slicka på någons fötter.
Kanske borde lägga de pengarna på någon slags terapi istället?!Folk betalar för massor av konstiga saker. Jag har en bekant som åker till Köpenhamn och betalar för att slicka på någons fötter.
Det kanske är terapeutens fötter...Kanske borde lägga de pengarna på någon slags terapi istället?!![]()
Är det hur beredd man är att bli skitig som avgör ens innersta värden och tuffhet? Jag argumenterar ju inte emot här nu men en som gjorde det skulle kunnat argumentera att fotbollsspelaren som (aktivt=) valde en sport där man INTE blir sådär skitig har vissa positiva personlighetsdrag (såsom att kunna se framåt/att planera).Nån topprankat fotbollsspelare klagade häromveckan på att planen var ojämn...
Visa bilaga 516410
(foto Ashley Gruber)
Det kanske är terapeutens fötter...
Väljer man bort en gren pga att man riskerar att bli duktigt skitig och istället satsar på en där man kan åka på detta (som resulterade i ett benbrott) skulle jag säga att man nog har lite att jobba på vad gäller att analysera skadeverkningar.Är det hur beredd man är att bli skitig som avgör ens innersta värden och tuffhet? Jag argumenterar ju inte emot här nu men en som gjorde det skulle kunnat argumentera att fotbollsspelaren som (aktivt=) valde en sport där man INTE blir sådär skitig har vissa positiva personlighetsdrag (såsom att kunna se framåt/att planera).
Klart är i alla fall att vi i så fall måste uppvärdera svinen.
www.cyclingweekly.com
Ganska skapligt för en U23 cyklist...343W i snitt på 2:an Vermeersch och 628W i en minut samt 1476W max. Vilket jäkla lok...
Visa bilaga 516823
![]()
Paris-Roubaix runner-up Florian Vermeersch posts incredible ride to Strava
The 22-year-old Belgian put in an astonishing ride on his 'Hell of the North' debutwww.cyclingweekly.com
Ja, nästan så att man skulle kunna tro att han skulle kunna bli något i framtiden.?Ganska skapligt för en U23 cyklist...