Blockettråden 2

Blockettråden 2
Till skillnad från vissa andra orkar jag inte bli upprörd över "intressekoll" men det där borde inte vara tillåtet i köp & sälj kan jag tycka..
Jag är för egen del inte upprörd över intressekollsannonser. Jag finner dom menlösa.

Annonsen ifråga är i alla fall, numera, rapporterad. Så får vi se hur den bedöms. Intressant att kolla, tycker jag. ;)

Blockettråden 2
Topfart 35-40km/h… Livstid garanti …. Ökar man farten ökar kaloriförbrukningen….

Bilagor

• 451AE3BE-C017-4907-9C93-C4D4AFDD5112.png
    451AE3BE-C017-4907-9C93-C4D4AFDD5112.png
    56 KB · Besök: 201
  • 1843AD15-3BDE-43B8-B6F8-493011F68580.png
    1843AD15-3BDE-43B8-B6F8-493011F68580.png
    50.7 KB · Besök: 209
Blockettråden 2
Är "totalt nyskick" bättre eller sämre än "nyskick"? Kanske vet experten @IM?
Bra att Crossmax har skrivit hur många mil skivorna har använts och har lagt till perfekta bilder så vi inte behöver lita på ordet nyskick!

PS fina skivor!

Blockettråden 2
Bra att Crossmax har skrivit hur många mil skivorna har använts och har lagt till perfekta bilder så vi inte behöver lita på ordet nyskick!

PS fina skivor!
De där skivorna skulle jag tänka mig att ha som prydnad. Väldigt fina!

Blockettråden 2

PS fina skivor!
Frågan är väl i vilken grad av nyskick de organiska beläggen är i, idag. Om de är organiskt nedbrytbara ligger de ju om inte annat rätt i tiden. ?

Blockettråden 2
Är på väg att köpa denna. Angående skicket skriver säljaren "Skicket är använt men ganska snällkörd för att vara hyrhoj. Kan vara läge att gå igenom gaffel och dämpare, allt är original på cykeln förutom slitdelar. du får med lite extra hjullager för baknavet kan snart behöva nytt.". Det är ju företag som säljer så det känns pålitligt, å andra sidan har den gått som hyrcykel. Tyckte att kompressions-ratten på gaffel inte såg ut som den brukar på den modellen, men det var en sånhär https://i.ebayimg.com/images/g/oEEAAOSwpflgdz2p/s-l400.jpg Ska dock vara orginal.

Vad säger ni som kanske har mer koll på att bedöma slitage? Får den för 22 och tänker att jag lämnar in bak och framdämpare på fullservice direkt när jag får den. Låter det som en rimlig deal?

Blockettråden 2

Blir nog svårsåld…. Bara framgaffeln förstör allt :)

Blir nog svårsåld…. Bara framgaffeln förstör allt :)
Jag gillar den på något sätt...

Blockettråden 2

Jag hänger nog inte riktigt med när det kommer till prissättningen. Ja, nyprissättningen då. Det förefaller fluktuera en del...
intressant anakronistiskt, eller rent av kontrafaktiskt, grepp med nypriset. men säljaren blandar ihop väl egentligen bara ihop värde och pris. skicka ett meddelande till hen med länkar till wikipediaartiklarna om den marxistiska arbetsvärdeläran och transformationsproblemet.

Blockettråden 2
intressant anakronistiskt, eller rent av kontrafaktiskt, grepp med nypriset. men säljaren blandar ihop väl egentligen bara ihop värde och pris. skicka ett meddelande till hen med länkar till wikipediaartiklarna om den marxistiska arbetsvärdeläran och transformationsproblemet.
Med risk för att vädra mina fördomar lite väl offentligt får jag för mig att det är tid och kraft jag med fördel kan lägga på annat.
Exempelvis att ge dig ett stort plus för förslaget. ?

Blockettråden 2
För bara 2000 kronor kan du få svaret, för ingen cyklist med vettet i behåll skulle frivilligt göra så mot sin egen cykel.
Men man slutar ju aldrig att förundras över människor.
Jag såg någon som postat en video där han påstod att det gick lättare att öva på manuals med stammen åt fel håll. Vet dock inte om det finns några vetenskapliga belägg för påståendet.

Blockettråden 2
Vet inte om det jag som är trög och inte förstår. Men är inte 60k för en två år gammal cykel som åtminstone gått 75mil bikepark rätt mycket?

64CE72BA-1DA3-407F-AD90-26888EFB2AFF.png

Blockettråden 2
Driftig entreprenör som riktar in sig på kärror också. Stulet i Uppsala säljaren heter ström och berg i efternamn. Givetvis dömd för en massa skit.

Bilagor

• Screenshot_20211019-113337_Facebook.jpg
    Screenshot_20211019-113337_Facebook.jpg
    307.3 KB · Besök: 154
Tillbaka
Topp