Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Plast??Ramlade in ett litet projekt från racing bike sweden?Visa bilaga 522121
Japp men trasig plast?Plast??
Stålfiber på g?Japp men trasig plast?
Bra, tänkte om nån dum jävel sålt dig en ny coolfiberram.Japp men trasig plast?
Nä Per känner mig väldigt väl å hur jag dödar cyklel relaterade saker?Bra, tänkte om nån dum jävel sålt dig en ny coolfiberram.
Bara att ta hem 10 till att lägga på hyllan för alla garantiärenden isf.....?
Trasig eller inte, du jobbar ju med stål!Japp men trasig plast?
Tack å planen är alltså en ny stål front. Å det blir lite pilligt att få ihop med detta länkade å dämparplacering!Vill bara klargöra att oavsett material så ser otroligt mycket fram emot det här bygget! ??
Tack å planen är alltså en ny stål front. Å det blir lite pilligt att få ihop med detta länkade å dämparplacering!
Nä då bygger jag nog nåt eget i så fall?Bara å mäta lite till och svetsa en ny baksving ;)
Nä plast å sånt har jag nada koll på. Frågan är ju mer om den håller även om den är hel? Jag är ju rätt bra på att döda ramar....Känns inte som om det skulle vara något större problem för en händig kille som dig att fixa lite sprucken kolfiber!
Det skall ju inte flyga till månen liksom?
vad använder du för program? funderat om jag ska skaffa linkage design för att labba runt med geometrier och länkage, men det kanske finns andra man kan testa också?Mätt å ritat lite :)Visa bilaga 522798
Kan det vara Inventor?vad använder du för program? funderat om jag ska skaffa linkage design för att labba runt med geometrier och länkage, men det kanske finns andra man kan testa också?
Haha själv gillar jag Inventor och tycker inte alls om solid edge ? jobbade dock endast en kort vända med det och det beror helt på vad man gör. Annars är ju Solidworks go-to för utbildningar och folk som vill lära sig, då det finns överlägset mest tutorials och är ett ganska trevligt program.Linkage & Inventor men den är bara för att vi har på jobbet så mycket sämre än andra cad program jag använt innan som solid edge å solid works tex.
Japp men fortfarande sjukskriven...så det kommer ta ett litet tag innan dess?Imponerad! Nästa steg är att CNC-a ut den ;)
Tyvärr bara lånad den måste skrotas efter mätning osv. Annars hade jag skickat den vidare!Skicka plasten till mig så kan jag kladda i hop den hade varit kul å testa något nytt?
Hur gick det med First?Skicka plasten till mig så kan jag kladda i hop den hade varit kul å testa något nytt?
Är väl bara å kapa av den lite här å där så kan mr Bovall limma ihop den sen?Tyvärr bara lånad den måste skrotas efter mätning osv. Annars hade jag skickat den vidare!