Steffeman
Aktiv medlem
Vad väger era cyklar?
Deluxe = fokuserat och målmedvetet, för min del nej fan, tar för mycket tid från annat som är roligt och intressant i livet.Vill inte alla träna träning deluxe? ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Deluxe = fokuserat och målmedvetet, för min del nej fan, tar för mycket tid från annat som är roligt och intressant i livet.Vill inte alla träna träning deluxe? ?
Eller. Det är alltid jobbigt att cykla om man tar i. Det spelar ingen roll vilken cykel du har. ?Hur gemene cyklist oavsett sin egna förhållning till motionsformen cykling värderat i prestanda, funktion och vikt i kontrast till kostnaden är upp till var och en, vad är ens rätt eller fel? men att bedöma andras värdering i frågan kan bara göras om jag själv har cyklat på både tung och lätt cykel med bra eller dålig prestanda, och t.o.m med fjolårets geo :-) För att få en dialog med sund jämförelse bör det delas in i flera kategorier... typ
- Cyklar jag platt och uppför
- Är det utförscykling som gäller
- Tävlar jag på en hög nivå
- Är jag en motionär som cyklar för nöjets skull eller är det träning de lux som gäller
- mm mm ni fattar.
Det innebär rätt cykel till rätt syfte. Med andra ord bör det finnas minst X? antal cyklar i huset.Eller. Det är alltid jobbigt att cykla om man tar i. Det spelar ingen roll vilken cykel du har. ?
Cykla och ha mål är ju det roliga i livet ?Deluxe = fokuserat och målmedvetet, för min del nej fan, tar för mycket tid från annat som är roligt och intressant i livet.
Vad är wattbike? El cykel racer?Racer=7kg, Gravel= 8kg, Wattbike=35kg
Prova att googla ”Wattbike”.Vad är wattbike? El cykel racer?
Står ju i namnet, bike=(test)cykelVad är wattbike? El cykel racer?
Aj där ligger man efter..... *avis*Över 150kg om man räknar med enhjulingarna..... vad vinner jag?
# n+1
# jagkanslutanärjagvill
Bygg ramar med svarvämnen istället för rör, då är du snart i kapp.Aj där ligger man efter..... *avis*
Bygg ramar med svarvämnen istället för rör, då är du snart i kapp.
Tror knappast vi har nästa TdF-segrare här:
Inget direkt mål att bli som denna feta tomte med dubbla skivor fram ?Tror knappast vi har nästa TdF-segrare här:
Måste vara jobbigt och åka med hjulspinn hela vägen upp. Tänk om han ändå kunde få ner fästet i backen!Tror knappast vi har nästa TdF-segrare här:
Jag tycker i och för sig att det vore lite kul att testa den cykeln men den är, tror jag, ett specialbygge för precis den tävlingen, så i flackare terräng än typ 30% uppför tror jag inte den gör sig.Måste vara jobbigt och åka med hjulspinn hela vägen upp. Tänk om han ändå kunde få ner fästet i backen!
Feta gubbe? Han är ju aäjrodynamisk och spolformad.Inget direkt mål att bli som denna feta tomte med dubbla skivor fram ?
Du kan få tillbaka gaffeln om du behöver hålla ångan uppe?58,64kg totalt, fick ner vikten lite när jag avyttrade en mtb på Köp å sälj.
Feta gubbe? Han är ju aäjrodynamisk och spolformad.
En hjälte? ?Visa bilaga 522839
Vad är då denne herre?
Inte så svårt när växel 0 känns som växel 0 det samma med motståndet uppför backen ingen hjälte det ? bar en lat jävelEn hjälte? ?
Lite som skogling. Kör sitt race och bryr sig inte om vad andra tycker. ?
Fan visste inte att det fanns coola kids bakom skärmen 2021 ?om du vet svaret varför inte bara svara på en gång?Prova att googla ”Wattbike”.
Vart?Står ju i namnet, bike=(test)cykel
Om du kan finna svaret själv på fem sekunder, varför ens ställa frågan.Fan visste inte att det fanns coola kids bakom skärmen 2021 ?om du vet svaret varför inte bara svara på en gång?
Alla mina cyklar väger för mycket.
Ja jisses...Om du kan finna svaret själv på fem sekunder, varför ens ställa frågan.
Fast varför inte göra det bästa av två världar? Göra en lagom viktnedgång på kroppen och belöna sig med en lättad cykel.Förmodligen sparar man mer på att banta om man är överviktig än att köpa lättare cykel. Oklart hur mycket man vinner på respektive åtgärd, men 1 kg lättare cykel gör mer skillnad än 1 kg viktnedgång.
Många motionärer är rädda för att se ut sådär om de bantar för mycketFast varför inte göra det bästa av två världar? Göra en lagom viktnedgång på kroppen och belöna sig med en lättad cykel.