Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Påminner lite om min treåring som frågat typ varenda dag sedan vi la beställningen i september när hans nya cykel kommer.. ??Kanske redan finns i tråden, men ändå lite kul...Visa bilaga 525093
Påminner lite om min treåring som frågat typ varenda dag sedan vi la beställningen i september när hans nya cykel kommer.. ??
Haha inte?? ??Man berättar väl inte till ett barn att man har beställt en cykel till dom??
Jag har tagit min son två gånger till en cykelbutik och sen gick jag och körde han hem med en cykel. Och tre gånger fanns en stor låda med en överraskning i korridoren.
Haha inte?? ??
kul! överraskning är ju såklart roligt, men eftersom han har längtat efter ny cykel så tyckte vi att han skulle få vara delaktig och få se cykeln på bild och godkänna innan vi beställde den :)
Mina barn vill aldrig byta cykel. Dels är den nya stor och åtminstone flickan känner lojalitet med sin cykel och vill inte svika en godvän.Intressant strategi ...
Funkar kanske bra i vanliga tider, men nu med pandemin känns det lite farligt.
Nu minns jag dock att jag frågade sonen vilken färg han tyckte var snyggaste på modellen av sin sista mtb. Han hade dock helt glömt den och var riktigt överraskat när det fanns en stor låda i korridoren. Jag förstår inte riktigt hur han inte kunde längta efter den. Kanske var mtb han hade redan riktigt bra.
Jo sant, men han är inte ledsen över det utan mer peppad tills när den ska komma :) jag mailade med commencal för en vecka sedan och inget har ändrats i leveransplanerna utan den ska skickas som beräknats :)Intressant strategi ...
Funkar kanske bra i vanliga tider, men nu med pandemin känns det lite farligt.
Nu minns jag dock att jag frågade sonen vilken färg han tyckte var snyggaste på modellen av sin sista mtb. Han hade dock helt glömt den och var riktigt överraskat när det fanns en stor låda i korridoren. Jag förstår inte riktigt hur han inte kunde längta efter den. Kanske var mtb han hade redan riktigt bra.
Det är ju bra att de har n+1 i ryggmärgen redan i tidig ålder...Mina barn vill aldrig byta cykel. Dels är den nya stor och åtminstone flickan känner lojalitet med sin cykel och vill inte svika en godvän.
Mina barn vill aldrig byta cykel. Dels är den nya stor och åtminstone flickan känner lojalitet med sin cykel och vill inte svika en godvän.
Fan vad sött. Min grabb har inte sett åt sin gamla sedan han fick den nya…
Det hade väl varit en kul twist, en patch som innehåller en ännu värre attackvector!
True story.Det hade väl varit en kul twist, en patch som innehåller en ännu värre attackvector!
Något skall man ju göra för lönen.
www.instagram.com
Vad har han med elräkningen att göra?!? Inte direkt politikerna som sätter priserna. Men nu gränsar vi till politiskt snack och det får vi ju inte så…
Åter till trådens kärnverksamhet.