[OT] Memes, den stora tråden.

Kanske redan finns i tråden, men ändå lite kul...
Screenshot_20211122-190031_Instagram.jpg

Påminner lite om min treåring som frågat typ varenda dag sedan vi la beställningen i september när hans nya cykel kommer.. ??

Man berättar väl inte till ett barn att man har beställt en cykel till dom??

Jag har tagit min son två gånger till en cykelbutik och sen gick jag och körde han hem med en cykel. Och tre gånger fanns en stor låda med en överraskning i korridoren.

Man berättar väl inte till ett barn att man har beställt en cykel till dom??

Jag har tagit min son två gånger till en cykelbutik och sen gick jag och körde han hem med en cykel. Och tre gånger fanns en stor låda med en överraskning i korridoren.
Haha inte?? ??

kul! överraskning är ju såklart roligt, men eftersom han har längtat efter ny cykel så tyckte vi att han skulle få vara delaktig och få se cykeln på bild och godkänna innan vi beställde den :)

Haha inte?? ??

kul! överraskning är ju såklart roligt, men eftersom han har längtat efter ny cykel så tyckte vi att han skulle få vara delaktig och få se cykeln på bild och godkänna innan vi beställde den :)

Intressant strategi ...

Funkar kanske bra i vanliga tider, men nu med pandemin känns det lite farligt.

Nu minns jag dock att jag frågade sonen vilken färg han tyckte var snyggaste på modellen av sin sista mtb. Han hade dock helt glömt den och var riktigt överraskat när det fanns en stor låda i korridoren. Jag förstår inte riktigt hur han inte kunde längta efter den. Kanske var mtb han hade redan riktigt bra.

Intressant strategi ...

Nu minns jag dock att jag frågade sonen vilken färg han tyckte var snyggaste på modellen av sin sista mtb. Han hade dock helt glömt den och var riktigt överraskat när det fanns en stor låda i korridoren. Jag förstår inte riktigt hur han inte kunde längta efter den. Kanske var mtb han hade redan riktigt bra.
Mina barn vill aldrig byta cykel. Dels är den nya stor och åtminstone flickan känner lojalitet med sin cykel och vill inte svika en godvän.

Senast ändrad:
Intressant strategi ...

Jo sant, men han är inte ledsen över det utan mer peppad tills när den ska komma :) jag mailade med commencal för en vecka sedan och inget har ändrats i leveransplanerna utan den ska skickas som beräknats :)

kul att han blev överraskad ändå! :)

Fan vad sött. Min grabb har inte sett åt sin gamla sedan han fick den nya…

Hon gav 16 & 20'' namn.... Kajsa och Mimmi tror jag.
Grabben tänker lite annurlunda... när han till sist gick med på att testa 20'' och vi cyklade upp till min syster så frågade jag om han skulle cykla med den från och med nu "vet inte". När vi kom hem så frågade jag igen. "Ja, den är snabbare". Case closed.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp