[Fet-OT] Mello

[Fet-OT] Mello
Hört att samma gäng som gillar att rösta fram Peder till Jerringpriset mobiliserat för att rösta fram Klara Hammarström till seger i kvällens final.

Själv håller jag på Tone.

[Fet-OT] Mello
Är de i mål snart?
Nu börjar det! :cool:

IMG_20220312_200057102_HDR.jpg

[Fet-OT] Mello
Ha ha ha, ryssen kommer! Det var länge sedan man såg det meddelandet. Kan det har varit så att bidragen helt enkelt var så dåliga att man stängde ner?

[Fet-OT] Mello
..och alla "coola" mobbare skall återigen visa att de är för balla för att titta på mello. Wow...
Varken "cool" eller mobbare.. Bara ointresserad och väljer hellre att slösurfa på youtube.
Vad är det för fel på mig då menar du? ;-)
(sagt med glimten i ögat mer som en retorisk kommentar utan att försöka hänga någon)

Senast ändrad:
[Fet-OT] Mello
..och alla "coola" mobbare skall återigen visa att de är för balla för att titta på mello. Wow...
Fast de coola mobbarna hänger väl i vi-som-inte-cyklar-vättern tråden?

Själv tittade jag på deltävlingen och det var hemskt. Ungefär lika hemskt som att cykla vättern. Sen när vi slagit ihop hela mellon har vi väl ungefär samma summa nedlagd tid som att cykla vättern runt med facit

Vätternrundan:
+ Inte speciellt plågsamt
+ Du får cykla genom Hjo som är ett fint ställe
- Transport till å från Motala, slöseri med tid
- kostar pengar
- fullt med stöniga västsvennar å skåningar å sånt folk (alltså inte stockholmare)

Mellon:
+ Snabbt ta sig till TV-soffan
+ Dricka sprit medans är PK (folk brukar gnälla om sånt under vättern)
+ Gratis
- Tidvis plågsamt
- fullt med stöniga västsvennar å skåningar å sånt folk (alltså inte stockholmare)

[Fet-OT] Mello
Ikväll tänkte jag, när jag såg bidragen med recensionerna, att det fanns hopp om lite elgitarr. Kollat gruppen på Spotify och jag är skeptisk, kanske får byta fru till nån som är mindre intressersd?

Tillbaka
Topp