AndersJB
Aktiv medlem
Mitt sätt att ha styret...
Det här med position på styret....påstår inte att jag har bättre pos än andra,är ju jävulskt individuellt det där.
Men har genom alla år i motocrossens värld sett en röd tråd på min pos på styret där.
När man trixat med olika styren,vinklar och så har det alltid slutat att jag haft händerna i en rak linje dragen genom gaffelbenen när jag känner det stämmer.
Kollade Mtb:n idag,har "perfekt" pos på det styret,känns helt rätt och ingen trötthet eller mysko feeling...känns bra helt enkelt.
Och se på faan....samma "linje" som på crosshojarna!!??
Sammanträffande eller nån kroppsgeometri jag inte fattar?
"Står" jag på samma sätt på MTB:n som på crosshojen när det rullar på?
Fan vet,funkar ju bra för mej i alla fall! ?
(Den uppmärksamme noterar även att jag kör broms a'la UK...sitter liksom i ryggmärgen att frambroms är höger efter allt hojåka.?)

Men har genom alla år i motocrossens värld sett en röd tråd på min pos på styret där.
När man trixat med olika styren,vinklar och så har det alltid slutat att jag haft händerna i en rak linje dragen genom gaffelbenen när jag känner det stämmer.
Kollade Mtb:n idag,har "perfekt" pos på det styret,känns helt rätt och ingen trötthet eller mysko feeling...känns bra helt enkelt.
Och se på faan....samma "linje" som på crosshojarna!!??
Sammanträffande eller nån kroppsgeometri jag inte fattar?
"Står" jag på samma sätt på MTB:n som på crosshojen när det rullar på?
Fan vet,funkar ju bra för mej i alla fall! ?
(Den uppmärksamme noterar även att jag kör broms a'la UK...sitter liksom i ryggmärgen att frambroms är höger efter allt hojåka.?)