Hur är föret i GBG?

Hur är föret i GBG?
Längs norra långvattnet

Bilagor

• Screenshot_20220305-140027_Trailforks.jpg
    Screenshot_20220305-140027_Trailforks.jpg
    189.1 KB · Besök: 59
Hur är föret i GBG?
Nån som vet status på Mölnlycke; Bongo, Hövding et.c.? Borde väl överlag vara bra hoppas jag.. Har rådjuren trampat upp nåt nytt i området på senare tid som man borde kolla in?

Hur är föret i GBG?
Det blir ju lite ..festligt när man "kör" en stig men ignorerar alla features som gett den dess (DH)-namn, och straightline:ar allt som går i övrigt.. och sen postar nån slags tid att skryta(?) med. Men vi har nog bara olika livsåskådning.

Jag funderar på att dra o köra Red Bull Rampage. Jag kommer iofs köra grusvägen som används för att transportera folk upp, men whatever.

Hur är föret i GBG?
Det blir ju lite ..festligt när man "kör" en stig men ignorerar alla features som gett den dess (DH)-namn, och straightline:ar allt som går i övrigt.. och sen postar nån slags tid att skryta(?) med. Men vi har nog bara olika livsåskådning.

Jag funderar på att dra o köra Red Bull Rampage. Jag kommer iofs köra grusvägen som används för att transportera folk upp, men whatever.
Lätt att jiddra. Lägg upp en film på när du kör den ”rätt” istället för att gnälla på hur andra kör…

Hur är föret i GBG?
Lätt att jiddra. Lägg upp en film på när du kör den ”rätt” istället för att gnälla på hur andra kör…
Påstår inte att jag är nåt superess på att cykla, men vi har nog olika inställning till vad som är roligt på cykel. Ett tips kan ju vara att såga ner några träd, då kommer den säkert gå att köra på sub-30s!

Hur är föret i GBG?
Påstår inte att jag är nåt superess på att cykla, men vi har nog olika inställning till vad som är roligt på cykel. Ett tips kan ju vara att såga ner några träd, då kommer den säkert gå att köra på sub-30s!
Måste var jättejobbigt för dig att inte alla cyklar på det sätt DU tycker att andra ska cykla på. Syftet med att nämna tiden var denna gång att påvisa att det blir en väldigt kort video.

Hur är föret i GBG?
Fint före i Hisingsparken idag. Hittade en nästan ny fox handske också om någon bara fått med sig en hem, finns vid nätade lilla trähoppet på ”grävling special” segmentet.
6570A344-8837-4C43-825C-7454CA3C730A.jpeg

Hur är föret i GBG?
Nån som vet status på Mölnlycke; Bongo, Hövding et.c.? Borde väl överlag vara bra hoppas jag.. Har rådjuren trampat upp nåt nytt i området på senare tid som man borde kolla in?
Svarar mig själv: mestadels bra då det torra var torrt och leran var frusen, men kommer att bli kladdigt på sina ställen när det tinar. Några småluriga isfläckar, bl.a. på slutet av Bongo efter droppet men innan sista gappet. Bra att reka innan alltså.

Här en bild från tredje rullet på Boba Fett. Trendriktigt 24" fram, kom ihåg var ni såg det först!
IMG-20220306-WA0002.jpg

Hur är föret i GBG?
Roliga timmen på lunchen i Ägb. Som väntat ganska torrt där uppe och mindre torrt längre ner.
E429B9E8-8D97-4C25-B585-50DB37FB9AD2.jpeg

F328A574-BAE0-4E7B-9FDC-2927B214B8CC.jpeg

På nedersta bilden är det ju uppenbart att hästar borde förbjudas på större delen av stigarna i Ägb under vinterhalvåret, och under resten av året få vistas på max tre stigar om totalt 10 km, alternativt framföras i horse parks mot avgift.

Hur är föret i GBG?
Roliga timmen på lunchen i Ägb. Som väntat ganska torrt där uppe och mindre torrt längre ner.
Visa bilaga 543564

Visa bilaga 543565
På nedersta bilden är det ju uppenbart att hästar borde förbjudas på större delen av stigarna i Ägb under vinterhalvåret, och under resten av året få vistas på max tre stigar om totalt 10 km, alternativt framföras i horse parks mot avgift.
Ridstigen är väll stigen 2m till vänster just för att det inte ska bli såhär
Dock cyklar jag alltid på ridstigen här för att undvika hästar
Dock tycker jag alla kan samsas på samma stigar (även hästar)

Hur är föret i GBG?
Ridstigen är väll stigen 2m till vänster just för att det inte ska bli såhär
Dock cyklar jag alltid på ridstigen här för att undvika hästar
Dock tycker jag alla kan samsas på samma stigar (även hästar)
Jo.. det var mest en anspelning på länsstyrelsens senaste förslag avs hur cykling skall regleras i Ägb ?

Hur är föret i GBG?
Jotack. Det är sjukt bra i skogen nu. Denna veckan kan bli bästa mtb-veckan 2022. Ut med er bara.

Lagom torrt, grymt fäste, öppna stigar innan allt grönt kommer, inget damm och inte massa j-a flygfän, fästingar och skit. 10/10.
Jävla dålig timing att ha ett långt operationssår på insidan låret som måste läka. ? Får förhoppningsvis börja cykla igen nästa helg.

Tillbaka
Topp