chickenphone
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Inte så tokig
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den där är otroligt bra om den är lika bra som 2019 års batch...bara burken som är mindre, vilket kanske är bra iofs, en långburk av den där blir lite mäktigt ?
Ja, jo, det räcker en bra stund!Den där är otroligt bra om den är lika bra som 2019 års batch...bara burken som är mindre, vilket kanske är bra iofs, en långburk av den där blir lite mäktigt ?
Precis lagom för en stout ?
Gott?
Ja på plats, förmodligen nej hemma.
Tycker det är en av de bättre standardölen.Visa bilaga 542719
Ingen jättefavorit, men de renoverar bolaget så har inte köpt nytt på någon månad. Då får man rensa ut ibland tredjehandavalen.
Den är okej, men ändå långt ner på min lista. Den har likssom inget liv, det är bara..Tycker det är en av de bättre standardölen.
Var får du alla glas ifrån? ?Ytterligare ett guldkorn fr släppet 1 mars?
Visa bilaga 543655
Vissa köpta på plats i Tyskland (i München kan man be om att få köpa ett glas ”als Souvenir” i bryggeriernas Biergarten eller Bierstüberl), andra köpta på secondhand-butiker här i Sverige. Detta hittade jag nog på Erikshjälpen, och iom att jag ofta druckit Radeberger när jag varit i Dresden var det bara att slå till.Var får du alla glas ifrån? ?
Bra alltså?
Ja, den var fin, i dyraste laget dock!Bra alltså?
Köpte en Blond och en Black som står därhemma. Dricka nu eller sen?
Allt Ayinger gör är trevligt ?Visa bilaga 544949
Aldrig smakat denna förut. Mycket trevlig.