Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Om någon mer har en rabattkod till Bikester får den gärna skicka till mig på PM! Blev riktigt sugen på att lägga en rejäl beställning på cykelkläder nu när det fina vädret visat sig.

Visa din rabattkod
Sista timmarna: 10% på alla cyklar!​
Missa inte chansen att köpa din drömcykel inför säsongen 2022 med 10% rabatt. Gäller på alla cyklar, även på redan nedsatta priser. Pass på, erbjudandet gäller till midnatt! (21/3 23:59)

Ange rabattkoden NYSÄSONG10 i kassan för 10% rabatt på drömcykeln

Gäller tcmcykel.

Visa din rabattkod
20220322_115103.jpg
20220322_115109.jpg

Visa din rabattkod
Man börjar ju undra hur många nya profiler som reggas på happy bara för att fråga efter bikester koder?
PS, nästan allt är billigare utan någon kod från valfri tysk och leveranstiden brukar vara 2 dagar.
Är det så? Vilka tyska sajter är de bästa?

Jag minns lite, "Ich spreche Deutsch", när man är arg kan man säga "Du bist ein Eingebildete Ziege!", det lärde jag mig i skolan

Visa din rabattkod
Tittat lite på Bike-Discount nu och det ser klart lovande ut.
Ja dom är väldigt bra att handla av, trogen kund där själv. Glöm bara inte att ställa in leveransland >Sweden< upptill i menyn, för att få rätta priser med 25% moms när du sitter och planerar och räknar ihop olika delars pris. Och Valuta.se tycker jag är bra att använda för att översätta Euro till aktuellt pris i SEK.

Senast redigerad av en moderator:
Visa din rabattkod
nästan allt är billigare utan någon kod från valfri tysk och leveranstiden brukar vara 2 dagar.
Är det så? Vilka tyska sajter är de bästa?
Jag har en beställning på vårens/sommarens slitdelar till två cyklar på ingång från
På endast de fyra däcken sparar jag 45-50 SEK/däck även inräknat frakt från Tyskland
och borträknat 10% och frakt från Bikester (jag kan cykla till butiken o hämta fraktfritt där)
Sedan blev det förstås även en del annat som vare sig fanns i lager eller i utbudet hos Bikester.
Jag jmf tre-fyra butiker och anledningen till att det blev just bike-components var att de hade både bra priser och det jag ville ha i lager, inte minst viktigt i dessa tider!
Jag la beställningen sön 20/3 och paketet skickades i går 22/3,
ovanligt långsam hantering men det är väl många som beställer nu på våren.

Visa din rabattkod
Jag använder mig av bike24 och bike-discount.
Snabba leveranser, bra priser..
Nu får jag snart veta hur supporten är att ha å göra med på bike24 med efter att ha fått en sne jävla kassett.
Jag har bara bra erfarenheter av dem. Gjorde en retur på ett par 400€ Lake skor som jag testat gå i till och från i ett par veckor och det gick helt smärtfritt.

Visa din rabattkod
Ska börja med cykling och tänkte beställa cykel, delar och kläder från bikester. Så finns det nån vänlig person som har en rabattkod över så hade det uppskattats!

Visa din rabattkod
Nästan så att man drar sig för att skriva med tanke på att det nästan är som en skivspelare som hakat upp sig. Men jag ställer mig snällt i ledet jag också och frågar om någon har en Bikesterkod till övers. Gärna över PM så man slipper bli snipe:ad :)

Tillbaka
Topp