Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det ? ?
Dessutom hade vi glömt kontrollen till tv nDom påhittiga dom små... våran har lärt sig öppna plåtburkar. Som det är godis i..?
Vad är det ? ?
Vilken sötis! En så kallad "batcat". ;-) Påminner mycket om min lilla kisse Bastian. <3Siv. Jag älskar honom. Han var borta i sex veckor i höstas men hittades 15 kilometer hemifrån.
Visa bilaga 548294
Det finns en god anledning till att man säger Kattong söder om Kalmar....
Djur är bra!
Men ibland så..... han käkade upp fruns alla förplanterade chiliplantor i helgen ?
Ok vårt fel som inte flyttat på dom..?
Finns det någon speciell kaninkattras? Kattkaninras?
Frågan föranledd av kattbilderna i tråden.
/Fedde
Det är alltid praktiskt att ha katter hemma när man vill göra något produktivt.
Visa bilaga 548309
Är det katter, kaniner eller marsvin?
Lämmeltåg?Är det katter, kaniner eller marsvin?
En sibbe?
Jajjamän.En sibbe?
Haha det ligger i generna för både SIB och NEM..har 3 stycken som turas om att trampa runt på skrivbordet....
Det är två döds-ninja-minigrisar.Lämmeltåg?
Varmt o skönt ?
Teams är helt livsfarligt när man har katt(er) på skrivbordet .Mina två lösningar för färre konstiga meddelanden till kollegorna. ?
Visa bilaga 548595Visa bilaga 548596
Innan gjorde det inte så mycket om hon gick på skrivbordet ibland, man fick ha ett ofarligt dokument att markera bara. Men nya datorn har power-knappen bland f-tangenterna. ?Teams är helt livsfarligt när man har katt(er) på skrivbordet .
Det skickas alla möjliga meddelanden oftarst nollor...Dom moonar även gärna i kameran.
Det har hänt fler än en gång att kollegorna har fått en närbild av brunögat ?
Kameran är i precis rätt höjd..
Som våran kanin då ?Det är två döds-ninja-minigrisar.
De fixar lätt en 230V kabel utan att bry sig. Dörrlister äter de till frukost.
På den positiva sidan kan de även bidra genom att gödsla gräsmattan.