Kneecap
Aktiv medlem
[OT] Kaniner är bästa husdjuret ?
Tjena!
Har du med dom till klätterklubben eller har du den väggen hemma??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sicka goingar!Får väl dänga till med den senaste bilden...
Hallå, det är en egen vägg. Men den används nästan inte alls sen det öppnades en klätterhall i stan.Tjena!
Har du med dom till klätterklubben eller har du den väggen hemma??
5 st små Neva Masquerades ploppade ut vid påsk ?Sicka goingar!![]()
Ja, det lär nog behövas ?Vad tror nu om en sån där Dyson dammsugare? Som suger upp mikroskopiska fibrer ?
Äre nåt å ha ?
Ja, det lär nog behövas ?
Eller sopa och våttorka med microfibermopp.
Har bara en känsla att en sån skulle skära ihop rätt snabbt....Men jag kan ju fel...Vad tror nu om en sån där Dyson dammsugare? Som suger upp mikroskopiska fibrer ?
Äre nåt å ha ?
Sibbe?Visa bilaga 554440
Jag tycker ändå att han är lite kaninlik ?
Nä, gatukorsning ?. Moder Maine Coon, fader okänd.
Dyson är bra, men den är inte bäst på sådär stora saker.
Är det där en kanin så är detta åsså en kanin!.Mmm husse har cyklat och nu luktar han sådär gott igen ?
Löv från äppelträd gillar våranFinns det något kul man kan plocka i naturen som kaniner uppskattar? Maskrosor?
Säger dyson att de suger upp nåt mikroskopiskt som andra inte gör? Rätt ful marknadsföring från dem generellt, de ger gärna en bild av att deras svindyra fläktar kyler på nåt magiskt sätt som andra fläktar inte gör tex...Vad tror nu om en sån där Dyson dammsugare? Som suger upp mikroskopiska fibrer ?
Äre nåt å ha ?
Se upp för trumsjuka.Nyslaget hö var helt okej!
Visa bilaga 562633
Känner igen det där... Men har ingen bild för man vill ju jaga bort den innan den fulmailar nånstans...Haha det ligger i generna för både SIB och NEM..har 3 stycken som turas om att trampa runt på skrivbordet....
Notera speciellt dynan jag skaffat för att få ha tangentbordet ifred. Det funkar sådär.....
Hoppas inte, dagens kaniner är lite veka tror jag, vår gamla kanin i barndomens dagar åt både fiskespön, elkablar och vävtapet ?Se upp för trumsjuka.![]()
Går klippet att använda till något nyttigt?Tuffsig nyklippt kanin. Lite svalare i värmen. Men vad liten den blev ....?
Ingen aning faktiskt.... Men nåt borde det väl finnas man kan göra ...?Går klippet att använda till något nyttigt?
När vi hade mer långhårig hund och kammade vinterpälsen så brukade fåglarna vara och norpa åt sig tussarna till boet. Gulligt.Ingen aning faktiskt.... Men nåt borde det väl finnas man kan göra ...?
Vi åt ju kaninbajs gödsad potatis till midsommar ?
Ingen aning faktiskt.... Men nåt borde det väl finnas man kan göra ...?
Vi åt ju kaninbajs gödsad potatis till midsommar ?
Ska bli intressant att se när man vågar låta kaninen gå lös. Känns som vår skulle lägga benen på ryggen sen ser vi den inte mer..
Ja det är väl en bra början, vi har inte fått våran att acceptera kopplet än. Men det kommer väl han är liten änJa, han (kastrerad) hoppar numera fritt i trädgården och även om han inte precis är kung på inkallning så sticker han inte iväg heller. Jag började att ha honom i koppel på promenad i trädgården (inte populärt) ett par månader först. Känns som att det gjorde att han lärde sig vad som är ”hemma” eller ”reviret” då, och nu håller han sig i stort sett inom de gränserna. Nästa steg är att få honom att sköta gräsmattan bättre än vad jag orkar med…