[OT] Kaniner är bästa husdjuret ?

Tjena!

Blivande traildog, har börjat öva med att springa.
Äter sig igenom det mesta..

20220413_180920.jpg

Man ska tydligen vara försiktig med det pga sjukdom. Men vi har gett våran maskrosblad o kirskål uran problem.
Men skölj noga först.

Vad tror nu om en sån där Dyson dammsugare? Som suger upp mikroskopiska fibrer ?
Äre nåt å ha ?
Säger dyson att de suger upp nåt mikroskopiskt som andra inte gör? Rätt ful marknadsföring från dem generellt, de ger gärna en bild av att deras svindyra fläktar kyler på nåt magiskt sätt som andra fläktar inte gör tex...

Haha det ligger i generna för både SIB och NEM..har 3 stycken som turas om att trampa runt på skrivbordet....
Notera speciellt dynan jag skaffat för att få ha tangentbordet ifred. Det funkar sådär.....
Känner igen det där... Men har ingen bild för man vill ju jaga bort den innan den fulmailar nånstans...

x.JPG

Ja, han (kastrerad) hoppar numera fritt i trädgården och även om han inte precis är kung på inkallning så sticker han inte iväg heller. Jag började att ha honom i koppel på promenad i trädgården (inte populärt) ett par månader först. Känns som att det gjorde att han lärde sig vad som är ”hemma” eller ”reviret” då, och nu håller han sig i stort sett inom de gränserna. Nästa steg är att få honom att sköta gräsmattan bättre än vad jag orkar med…

Ja, han (kastrerad) hoppar numera fritt i trädgården och även om han inte precis är kung på inkallning så sticker han inte iväg heller. Jag började att ha honom i koppel på promenad i trädgården (inte populärt) ett par månader först. Känns som att det gjorde att han lärde sig vad som är ”hemma” eller ”reviret” då, och nu håller han sig i stort sett inom de gränserna. Nästa steg är att få honom att sköta gräsmattan bättre än vad jag orkar med…
Ja det är väl en bra början, vi har inte fått våran att acceptera kopplet än. Men det kommer väl han är liten än

Tillbaka
Topp