Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kondensavfuktare.
Exakt en sådan har jag till min Volvo 240. Körs bara när det är finväder, så det blir inte mycket motorvärmning på den.Någon som har en "veteranbil" med gammaldags motorvärmaruttag, som behöver en 5 meter lång anslutningssladd? Användes senast för 25(?) år sedan till min Volvo 240.
Visa bilaga 523884
Finns kvar?Visa bilaga 526366
Kondensavfuktare. Gått ganska mycket och säkert 10 år gammal. Inget direk fel på den och fullbehållarestoppet fungerar, men den låter som ett gammalt kylskåp(vilket den iofs alltid har gjort). Den åker på tippen innan jul annars. Btw så går den på fyra hjul.
Finns i Västerhaninge.
Yepp. Skickar PM om du vill deala något.Finns kvar?
Det finns väl minst en golftråd? Kanske passar där
jag lade in en blänkare där. Tack för tipset!Ja, det var den senare jag menade men passar det inte så
Vem älskar att meka med sin Golf här på happy och kanske vill ha extrahjul? @YonnaJag har försökt på blocket men trots prissänkning har jag inte fått napp. 66 visningar och ingen intresserad. Nu vill jag kunna få in bilen i garaget, därför testar jag istället att skänka hjulen här på Happy, mot avhämtning. Finns i Stockholm Hässelby. Skickas ej
Det går bra att ta bara ena uppsättningen. Blir jag av med fyra hjul får jag in bilen i garaget ?
Den som tycker att de är värda något får gärna skänka valfri summa valfri välgörenhet. Tex @Peth s insamling
Uppfräschning av en Miyata 100, insamling till Hjärnfonden/UNHCR, utlottning av cykel! Vinnare korad!
Plockade upp en fin Miyata 100 från @Jabba_the_hutt och tänkte fixa till den. Eftersom jag är sucker för blanka saker så kommer det bli silvrigt och skinande – inte mycket mattsvart här inte! Vad har vi då att jobba med? Jo detta: Behöver jag då verkligen en cykel till? Nej, så därför kommer...happyride.se
![]()
Till minne av Pontus och Nicke
En insamling till minne av Pontus och Nicke som bägge två gick bort alldeles för tidigt. Detta är även en insamling till godo för de som forskningen kommer att kunna hjälpa i framtiden.insamling.hjarnfonden.se
Då kan man vinna en cykel också!
Det som skänkes är däck på plåtfälg:
Vinter: Continental Viking Contact 7 195/65 R15 95T XL, ca 6 mm mönster (köpta 2019).
Sommar: Nokian Line 195/65 R15 91V, ca 6 mm mönster (köpta 2018).
Har suttit på Golf mk IV (årsmodell 1999)
Visa bilaga 526366
Kondensavfuktare. Gått ganska mycket och säkert 10 år gammal. Inget direk fel på den och fullbehållarestoppet fungerar, men den låter som ett gammalt kylskåp(vilket den iofs alltid har gjort). Den åker på tippen innan jul annars. Btw så går den på fyra hjul.
Finns i Västerhaninge.
inte för ja e i akut behov men huserar i hby gård o reservpuckar till farsgubbens fordons-park e alltid användbartJag har försökt på blocket men trots prissänkning har jag inte fått napp. 66 visningar och ingen intresserad. Nu vill jag kunna få in bilen i garaget, därför testar jag istället att skänka hjulen här på Happy, mot avhämtning. Finns i Stockholm Hässelby. Skickas ej
Det går bra att ta bara ena uppsättningen. Blir jag av med fyra hjul får jag in bilen i garaget ?
Den som tycker att de är värda något får gärna skänka valfri summa valfri välgörenhet. Tex @Peth s insamling
Uppfräschning av en Miyata 100, insamling till Hjärnfonden/UNHCR, utlottning av cykel! Vinnare korad!
Plockade upp en fin Miyata 100 från @Jabba_the_hutt och tänkte fixa till den. Eftersom jag är sucker för blanka saker så kommer det bli silvrigt och skinande – inte mycket mattsvart här inte! Vad har vi då att jobba med? Jo detta: Behöver jag då verkligen en cykel till? Nej, så därför kommer...happyride.se
![]()
Till minne av Pontus och Nicke
En insamling till minne av Pontus och Nicke som bägge två gick bort alldeles för tidigt. Detta är även en insamling till godo för de som forskningen kommer att kunna hjälpa i framtiden.insamling.hjarnfonden.se
Då kan man vinna en cykel också!
Det som skänkes är däck på plåtfälg:
Vinter: Continental Viking Contact 7 195/65 R15 95T XL, ca 6 mm mönster (köpta 2019).
Sommar: Nokian Line 195/65 R15 91V, ca 6 mm mönster (köpta 2018).
Har suttit på Golf mk IV (årsmodell 1999)
Toppen, och som sagt välgörenhet är frivilligt, och efter förmåga! Jag skickar PM.inte för ja e i akut behov men huserar i hby gård o reservpuckar till farsgubbens fordons-park e alltid användbart
kan plocka upp alla när som helst sen drar jag iväg ett bidrag till hjärnfonden så fort försingringskassan får tummen ur o pröjsa ut sjukersättningen
Internminne av någon äldre variant; bror lät skeptisk men det kan kanske vara värt ett försök. Hojta till så lägger jag på lådan.
De är dina om du vill ha dom. Dra iväg ett PM så löser vi det.Tjena!
Dom där kan fungera bra till min Linuxserver.
Det dröjer nog ett tag innan jag landar i Göteborg nästa gång, men om ingen norpar den eller om du vill hålla på den, adopterar jag den gladeligen.Vattentät rygga som har släppt lite vid fästet. Om någon orkar sy den. Vill minnas den är 15 litare. Finns i Göteborg.
Absolut! Jag kan hålla den.Det dröjer nog ett tag innan jag landar i Göteborg nästa gång, men om ingen norpar den eller om du vill hålla på den, adopterar jag den gladeligen.
Prova "Redigera" nästa gång.(höra av dej)
Tack för tipset! Jag letade efter något sånt men hittade inget. Vart finns den?Prova "Redigera" nästa gång.
Tack för tipset! Jag letade efter något sånt men hittade inget. Vart finns den?
Det vore mycket uppskattat. Jag skall se om jag kan få klarhet i när det blir aktuellt och hojtar till. ?Absolut! Jag kan hålla den.
Bara att höra när det är dags!
Jag har fyra stycken äldre (?) Lenovo-skärmar (två stycken av modellen på sista bilderna). Samtliga saknar HDMI-ingång. Samtliga startar, men jag har inte testat dem mer än så. Jag kan göra det försök med vidare (enklare) funktionstest vid seriöst intresse.
Bytes mot ett par finöl eller skänkes mot ett tack. Kan skickas mot fraktkostnad alternativt hämtas på Öland eller i Hammarby Sjöstad efter överenskommelse.
Hej,Tjena!
Tjena!
Jag hugger gärna en skärm. Bara den fungerar så är jag nöjd.
Jag har också en låda om någon behöver: https://happyride.se/annonser/cykelkartong-gratis-om-avhamtning.186485/Jag skänker en kartong som min cykel levererades fördigmonterad i för två år sedan (scott spark) stor som fan. Annars slänger jag den. Avesta
Jag kör 240 på vintern. Ibland :) Finns denna kvar?Någon som har en "veteranbil" med gammaldags motorvärmaruttag, som behöver en 5 meter lång anslutningssladd? Användes senast för 25(?) år sedan till min Volvo 240.
Visa bilaga 523884
Tog av misstag fram den i helgen när jag behövde en förlängningskabel. Kom fram till att jag skulle köpa en vanlig honkontakt och konvertera den. Du kan få byta mot en motsvarande kabel, så slipper jag klippa av den.Jag kör 240 på vintern. Ibland :) Finns denna kvar?
Det har alla cykelaffärer också.
Fast den där funkar nog inte när man har ett uttag med tre poler på rad, som honan på min sladd.Nu skall jag inte försöka stoppa ngt försök till återbruk
Men det finns adaptrar till motorvärmarkontakter
![]()
Tyvärr brukar de vara ganska dyra.
Jag fick skaffa en sådan en bister vinter när jag hade glömt motorvärmarsladden hemma och det enda som fanns i butiken närmast lantstället var just en adapter. Jag har bytt bil några ggr sedan dess, men adaptern ligger kvar i handsfacket.
Försökte tigga till mig en kartong i en cykelaffär som mest säljer standardcyklar och blev utskrattad av gubben bakom disken. Det är bara skräpcyklar som kommer omonterade i kartong, förklarade han, sånt säljer inte vi. För mig är det fortfarande oklart hur deras cyklar levereras.
De görs väl i butiken. Kommer in järnmalm och gummi i ena ändan och ut kommer psyklar i andra äbdanFörsökte tigga till mig en kartong i en cykelaffär som mest säljer standardcyklar och blev utskrattad av gubben bakom disken. Det är bara skräpcyklar som kommer omonterade i kartong, förklarade han, sånt säljer inte vi. För mig är det fortfarande oklart hur deras cyklar levereras.