Megavalanche 2022 någon som ska ner?

Rafael_K

Medlem
Hej hej. Är ny här hos er på happyride!

Har någon här planerat att köra Megavalanche 2022?
Har sökt mig igenom forumet och ser inga fräscha inlägg i ämnet.

Tack på förhand/Rafael

Tjenare!
Jag har anmält mig och tänkte åka ner.
Blir min första "tävling" så ska bli minst sagt intressant.

Nån mer som åker ner?
Jag åker ner, också för första gången! Hade lite tur och upptäckte några snubbar från Sunne alltså bara några mil från mig att de skulle också åka (veteraner i maga sammanhang) så jag blir inte ensam! Du då? Var bor du? När åker du ner? Blir det hotell eller camping för dig?

Jag åker ner, också för första gången! Hade lite tur och upptäckte några snubbar från Sunne alltså bara några mil från mig att de skulle också åka (veteraner i maga sammanhang) så jag blir inte ensam! Du då? Var bor du? När åker du ner? Blir det hotell eller camping för dig?
Kul! Jag och tjejen bilar ner och tillbaka under tre veckor med omväg via Belgien/Holland. Vi har hyrt en lite Airbnb-lägenhet nere i Alpe d Huez som vi bor i.

Hon ska inte cykla så det är bara jag, men skönt/smart att hitta lite veteraner! Åker gärna lite med er och kollar lite hur/vad sjutton man gör väl där om möjligt. :D

Super! Jag kommer att vara där nere hela veckan (mån-sön). Själv kommer jag bo på hotell i Alpe d'Huez. Jag tar också bilen ner dock utan omvägar tyvärr. Har stressade ungar hemma och fru som bara väntar på att jag ska sluta med dumma cyklande och dra på semester tillsammans. Vore absolut super att hålla ihop där nere och bekanta sig med stället.
Adda mig på Messenger (Rafael Kordyka) så håller vi kontakten både lite inför och under vistelsen, är lite nyfiken på vad cykelprylar/delar/reservdelar du tar med ?.
Mvh Rafael

Tillbaka
Topp