[Kalender] Randonnée 400 km - Uppsala 2022-07-02

Vi i 9-klungan hade en mycket fin tur annars säger jag. Noll misär att rapportera utan bara roliga saker. Roligast var alla glada ungdomar i östervåla där Markoolio spelade ikväll! Alltid kul att bli påhejjad av en massa fyllon. Tittar på TdF etappen nu för att få mersmak...

Kul att vi blev ett gäng som hjälptes åt hela vägen, roligt och bra lagsamarbete. ?

Jag hade verkligen förberett mig på misär den här gången genom att för allra första gången lyckats montera plastskärmar på min Merckx racer. Det tog låång tid och inkluderade sågande samt diverse svordomar men vi hade ju riktigt flyt med vädret, bra hela tiden. :cool:

Ja, jo, jag har inte fattat tidigare att det är i Östervåla det händer, vad är studentliv i Uppsala eller festande på Stureplan i Stockholm jämfört med detta? Varenda av bygdens ungdomar verkar gått ut, fester och glada ungdomar överallt. Tror vi blev mer påhejade än cyklisterna under Tour de France. ?

Edit: stavning

Senast ändrad:
Jäklar vad det ser gott ut.
Raemoe, Starkt cyklat solo igår ?️??

Tack! Rullade in 6.15, satt utanför OkQ8 en kvart och undrade vart Per hade tagit vägen för stämplingen. Var lite för trött för att förstå att jag inte var på Circle K. ?

Idag känner jag mig näst intill invalid, men jag lånade en lägenhet i Uppsala för loppet i utbyte mot att jag hjälper dem flytta in i den idag... Tre våningar utan hiss. ?

Hoppas att jag aldrig igen ser väg 272.

Tack! Rullade in 6.15, satt utanför OkQ8 en kvart och undrade vart Per hade tagit vägen för stämplingen. Var lite för trött för att förstå att jag inte var på Circle K. ?

Idag känner jag mig näst intill invalid, men jag lånade en lägenhet i Uppsala för loppet i utbyte mot att jag hjälper dem flytta in i den idag... Tre våningar utan hiss. ?

Hoppas att jag aldrig igen ser väg 272.

40 mil är lagom uppvärmning för en flytthjälp. ?

Bra jobbat!

Tillbaka
Topp