Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Åh det tänkte jag inte på att man kunde göra, ska kika om jag hittar nått som passar min cykel bara ?Jag skulle byta sadel istället
Ja just de, smart! ska kolla om jag hittar någon sadel som passar min spinningcykel bara annars var ju byxor ett bra alternativ ??Jag skulle också förorda sadelbyte eller byta till cykelbyxor med padding.
Men vill du ändå ha mjukt överdrag så finns det på XXL
Sadelskydd med gel Delux - Sadlar - Sadelskydd med gel Delux | XXL
Läs mer om Sadelskydd med gel Delux. Trygg handel med 28 dagars öppet köpwww.xxl.se
Bild på spinningcykeln och sadeln (med infästning), så blir det lättare att uttala sig. Sitter man framåtlutad, som på en sportig vanlig cykel, så är det sällan lämpligt med vadderad sadel.
Sen köper man en ny sadel igen osv..?Tror inte det blir bättre med ett överdrag på den. Försök hitta en sadel i rätt bredd (googla) och skaffa ett par bra cykelbyxor med pad. Sedan måste man ge det lite tid att vänja rumpan också.
Jag är inte så stor, 154 väger 49 kg så är väl aningen kort och tunn också ??Gissar på fel bredd på sadeln i förhållande till din ändalykt.
Besök en cykelhandlare som kan mäta upp ändalykten och skaffa en Specialized Power-sadel i rätt bredd.
Ett alternativ till handlaren är att du sätter dig på en bit wellpapp som formar sig efter sittbenen.
Mät avståndet mellan märkena och köp en sadel i närmsta större storlek.
Måste vara väldigt svårt att veta vilken bredd man behöver. Hur mäter man de liksom? ? Helt ny på de här.. Bara kört spinning i klasser (något år sen nu) . Vet man alltid får ont i början man brukar ju uppleva mindre smärta när man kör de regelbundet.Men fick ju tag på en rejäl spinningcykel i förrgår och jag har ju saknat cyklingen så jag kunde inte motstå att köpa den ? gymmen som har klasser har väl också rätt obekväma sadlar vad jag minns ?Tror inte det blir bättre med ett överdrag på den. Försök hitta en sadel i rätt bredd (googla) och skaffa ett par bra cykelbyxor med pad. Sedan måste man ge det lite tid att vänja rumpan också.
Vanlig handlare.Jag är inte så stor, 154 väger 49 kg så är väl aningen kort och tunn också ??
Jag får kanske göra det ? måste de vara de som säljer spinningcyklar eller en vanlig cykelhandel du menar?