Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

IMG_20220711_195347.jpg

Riktigt kul att testa helstelt i skogen igen. Byggd som pendlare men funkade fint i Skatås!

En bild till från igår. Sonen hade inte rört sig tillräckligt mycket och han sade att han MÅSTE ut på en cykeltur på kvällen. Det började regna lite, men det var bra att vi fortsätte. Ville skriva att det blev en fin grus-runda, men som alla vet finns det ingen grus i Nederländerna, så det blev en fin konkylier-runda.

2022-07-15-22-01-53-340.jpg

Eftersom min rygg bråkar så kan jag inte använda bockstyrecykeln för tillfället. Satte därför toklätta däck på HT:n så jag kan använda den som allt-i-allo-cykel. Tanken är att bränna lite grusväg på landet inom några dagar. Stig går förstås också bra även om greppet är minimalt och punkarisken mycket stor. ?

DSCF5505_2048.jpg

Blir varken MTB eller racer för mig den närmsta veckorna.
Är precis ute på bikepacking-äventyr genom Dalsland på väg norrut mot Värmland denna sommar.
Hann dock med ett kort stopp för glass och smörgås ???

?Sikhall camping
IMG_20220717_173143.jpg

Senast ändrad:
Ser trevligt ut. Vad är det för väskor bak? (kan inte tyda loggan)

mzi nedan har rätt, det är Btwin.
Köptes 2019 på en Decathlon-butik i portugal.

Riktigt nöjd, är ute på 3:e cykelsemestern med dessa nu. Fullknökade med grejer, verkar hålla god kvalitet. Så väldigt bra pang för pengarna.
Tror dom låg på typ €20-25 / st.

Hade jag köpt igen så hade jag gärna haft någon annan färg för dom blir helt mörka på insidan även mitt på dagen..
Kan va svårt att hitta grejer när man letar och en grön/röd/gul färg hade nog underlättat rejält...

Tillbaka
Topp