Blockettråden 2

Blockettråden 2
M/L som storlek är hur vanligt som helst.. Snarare du som inte har koll :)
Ja, det stämmer iofs, men jag vet att inga canyon endurace cyklar har den storleken.
SmartSelect_20220711-193318_Chrome.jpg

Vilket då spädde på känslan av det kanske är någon som inte vet vad de säljer (aka snodd). M/L finns helt enkelt inte....

Blockettråden 2

Är det den här?

Det måste väl vara en nolla för mycket i så fall. Annars har vi oooolika syn på värmeutveckling. För att inte tala om hur mycket gemene nybörjare lägger på instegshojar. ?

Blockettråden 2

Är det den här?

Det måste väl vara en nolla för mycket i så fall. Annars har vi oooolika syn på värmeutveckling. För att inte tala om hur mycket gemene nybörjare lägger på instegshojar. ?
Justerat för inflation, såklart ;)

Blockettråden 2
Just nu tycker jag att det ligger sjukt många likadana annonser ute... Visar sig att alla annonser postas kanske 10 gånger med några minuters mellanrum.

Är det idioter som spammar för att annonser är gratis just nu eller en annan grupp idioter som programmerat fel, tro?

Screenshot_20220718-014147_Blocket.png

Blockettråden 2
Just nu tycker jag att det ligger sjukt många likadana annonser ute... Visar sig att alla annonser postas kanske 10 gånger med några minuters mellanrum.

Är det idioter som spammar för att annonser är gratis just nu eller en annan grupp idioter som programmerat fel, tro?

Visa bilaga 567944
Det är bra om man ska köpa ju , pruta hårt och hänvisa till att det ligger fler ute till samma pris…..?

Blockettråden 2

Visa bilaga 567944

Jag tror det är någon som haft kass uppkoppling och klickat lös

Blockettråden 2
Denna är rolig. En replika på gula ledartröjan använd i cirka 250 km under sommaren, tvättad två gånger. Den använda tröjan säljs därför med 80ddk rabatt mot hans inköpspris och 100kr påslag mot Santinis officiella webbutik.

Blockettråden 2
Denna är rolig. En replika på gula ledartröjan använd i cirka 250 km under sommaren, tvättad två gånger. Den använda tröjan säljs därför med 80ddk rabatt mot hans inköpspris och 100kr påslag mot Santinis officiella webbutik.

Ja, med den prissättningen vill man ju att Pogacar som minst har vomerat lite lätt över den. Efter tvättandet.

Blockettråden 2

Den där kan nog tinga högt värde hos en som är intresserad! Gjord i USA, extremt bra skick på ramen? Och helt otroligt snygga svetsfogar som kom med USA-hojarna.

På med fräsha kolfiberhjul från Happymarknaden och ny däck så kanske det blir en fartraket det där

Blockettråden 2
Tillbaka
Topp