Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det håller på att fixas ?Om jag får vara lite tramsig så undrar jag när Patrik Svensson ska cykla de sista 100 metrarna i Uppsala. ?
Och @NotReallyGunde har bara cyklat i mål i verkligheten, i cybervärlden har han bara okänd registrering i Uppsala och det är väl det som räknas.![]()
Då blir det väl nån läppsalva...Vi får väl ta en kontroll i Dalsbygda istället för Tolga nästa gång och låta ortens mest kända mänskliga produkt stå för matinköpen.
Inte lätt att hålla ordning på Magnusarna, du får be dom rätta till bildtexten ?![]()
Cyklar 150 mil: "Mitt emellan tävling och cykelsemester" - Siljan News
Pilgrimsbrevet handlar om att cykla 154 mil från Uppsala till Trondheim genom Dalarna och tillbaka till Uppsala.www.siljannews.se
Har gjort det, och lagt till dom andra i bilden.Inte lätt att hålla ordning på Magnusarna, du får be dom rätta till bildtexten ?
Det verkar vara svårt att undvika den där mytomspunna brunosten på den här färdenFrukost framdukad i Gamla Uppsala!Visa bilaga 570309
| 23 jul 07:00 (A) | A09 | Harvey | Anturi | Stockholm | Colombia Bike Tours | i dag 08:03 | Avesta | 1428,3 | Lämnat |
| 23 jul 07:00 (A) | A10 | Erika | Anturi | Stockholm | Colombia Bike Tours | i dag 08:03 | Avesta | 1428,3 | Lämnat |
Det kan beror på att Kjell Fredriksson gick i mål ungefär när du skrev det där. ?Av de sju cyklisterna som är kvar ute på banan verkar det vara
23 jul 07:00 (A) A09 Harvey Anturi Stockholm Colombia Bike Tours i dag 08:03 Avesta 1428,3 Lämnat som behöver hålla högst snitt in mot mål för att klara maxtiden i Uppsala kl 15.
23 jul 07:00 (A) A10 Erika Anturi Stockholm Colombia Bike Tours i dag 08:03 Avesta 1428,3 Lämnat
De behöver hålla ett snitt på ca 16.7 km/h.
Lite speciellt heja till dessa två, samt givetvis övriga som kämpar på mot Uppsala!
Edit: får det till sju(inte åtta) cyklister när jag kollar en andra gång
| 07:00 (A) | A44 | Erik | Pettersson | Tumba | Randonneur Stockholm | i dag 10:03 | Heby | 1490,2 |
| 07:00 (A) | A17 | Petra | Kanvall | Asperö | HCK | i dag 10:03 | Heby | 1490,2 |
| 23 jul 10:00 (C) | C17 | Jason | Brudvik | Lund | CK Milslukaren | i dag 07:03 | Avesta | 1428,3 | Lämnat | |||
| 23 jul 10:00 (C) | C18 | Robert | Brudvik | Seattle | Seattle Randonneurs | i dag 07:03 | Avesta | 1428,3 | Lämnat | |||
| 23 jul 10:00 (C) | C19 | Mark | Thomas | Kirkland | Seattle International Randonneurs | i dag 07:03 | Avesta | 1428,3 | Lämnat |
Märkte det precis efter jag hade editerat. Men nu får det vara slut på redigeringarDet kan beror på att Kjell Fredriksson gick i mål ungefär när du skrev det där. ?
En del av ekerflänsen på rohloff navet sprack och han tappade 3 ekrar. Mycket trist haveri. Tror en av funktionärerna erbjöd sig låna ut cykel men han tog tåget istället. Körde dag 4 med de 2 belgarna. Trevliga killar så ja, mycket tristTrist att behöva bryta med så kort bit kvar.
Ja, fin avslutning av Seattle i colab med Lund. Grattis till väl genomfört lopp!Seattlegänget gick i mål så bara 2+2 ur startgrupp A kvar. 15:00 sista tid för stämpling i Uppsala.
| ● Visa | 23 jul 10:00 (C) | C17 | Jason | Brudvik | Lund | CK Milslukaren | i dag 11:44 | Gamla Uppsala | 1544,1 | ⇥ Ankomst | i mål | |
| ● Visa | 23 jul 10:00 (C) | C18 | Robert | Brudvik | Seattle | Seattle Randonneurs | i dag 11:44 | Gamla Uppsala | 1544,1 | ⇥ Ankomst | i mål | |
| ● Visa | 23 jul 10:00 (C) | C19 | Mark | Thomas | Kirkland | Seattle International Randonneurs | i dag 11:44 | Gamla Uppsala | 1544,1 | ⇥ Ankomst | i mål |
Näst på tur in mot mål borde vara
07:00 (A) A44 Erik Pettersson Tumba Randonneur Stockholm i dag 10:03 Heby 1490,2
07:00 (A) A17 Petra Kanvall Asperö HCK i dag 10:03 Heby 1490,2
Slänger även in en brasklapp för dessa tre, beroende på om de rapporterar i Heby eller ej
23 jul 10:00 (C) C17 Jason Brudvik Lund CK Milslukaren i dag 07:03 Avesta 1428,3 Lämnat 23 jul 10:00 (C) C18 Robert Brudvik Seattle Seattle Randonneurs i dag 07:03 Avesta 1428,3 Lämnat 23 jul 10:00 (C) C19 Mark Thomas Kirkland Seattle International Randonneurs i dag 07:03 Avesta 1428,3 Lämnat
Så, hu har jag helgarderat med fem av sju cyklister som är kvar på banan
Gissar på en målgång runt kl 12.30-13.
Det ser så enkelt ut på bilderna, inga backar eller annat jobbigt ?
Av de sju cyklisterna som är kvar ute på banan verkar det vara
23 jul 07:00 (A) A09 Harvey Anturi Stockholm Colombia Bike Tours i dag 08:03 Avesta 1428,3 Lämnat som behöver hålla högst snitt in mot mål för att klara maxtiden i Uppsala kl 15.
23 jul 07:00 (A) A10 Erika Anturi Stockholm Colombia Bike Tours i dag 08:03 Avesta 1428,3 Lämnat
De behöver hålla ett snitt på ca 16.7 km/h.
Lite speciellt heja till dessa två, samt givetvis övriga som kämpar på mot Uppsala!
Edit: får det till sju(inte åtta) cyklister när jag kollar en andra gång
| ● Visa | 23 jul 07:00 (A) | A09 | Harvey | Anturi | Stockholm | Colombia Bike Tours | i dag 12:44 | Gamla Uppsala | 1544,1 | ⇥ Ankomst | i mål | |
| ● Visa | 23 jul 07:00 (A) | A10 | Erika | Anturi | Stockholm | Colombia Bike Tours | i dag 12:44 | Gamla Uppsala | 1544,1 | ⇥ Ankomst | i mål |
Jag är rädd att du får samma svar som när du frågade vem som ligger sist:vem vann?
Alla! Alla som stått för en enorm prestation oberoende av tid.vem vann?
det misstänkte jag, att så skulle svaret bli.Jag är rädd att du får samma svar som när du frågade vem som ligger sist:
UTU 2022 23-27 Juli
Fjolltunet och Tolga. Nattstopp i Röros om 33 km På Cafét i Tydal var det coctailafton. Vi tog macken iställethappyride.se
Alltid bra med en bekräftelsedet misstänkte jag, att så skulle svaret bli.
man får försöka med allt för bli avstängd, då det verkar som man inte kan radera kontot själv. Eller så har jag missat något.Alltid bra med en bekräftelse![]()
1 timme och 33 minuter till maxtiden.Näst på tur in mot mål borde vara
07:00 (A) A44 Erik Pettersson Tumba Randonneur Stockholm i dag 10:03 Heby 1490,2
07:00 (A) A17 Petra Kanvall Asperö HCK i dag 10:03 Heby 1490,2
Gissar på en målgång runt kl 12.30-13.
Det behöver de inte göra för de har gått i mål för 20 minuter sedan.1 timme och 33 minuter till maxtiden.
Kämpa, kämpa!
Nu blir det OT, men:man får försöka med allt för bli avstängd, då det verkar som man inte kan radera kontot själv. Eller så har jag missat något.
Blev uppdaterat på hemsidan en minut efter mitt inläggDet behöver de inte göra för de har gått i mål för 20 minuter sedan.
Om du ställer upp om fyra år kan jag lägga en specialbana för dig med extra besvärliga och branta vägar.Det ser så enkelt ut på bilderna, inga backar eller annat jobbigt ?
Möjligt, men det kommer garanterat att bli ett antal kg brunost också.Då blir det väl nån läppsalva...
äh, bara att ta vägen in mot Trondheim 3 ggr på raken så räcker det långtOm du ställer upp om fyra år kan jag lägga en specialbana för dig med extra besvärliga och branta vägar.
äh, bara att ta vägen in mot Trondheim 3 ggr på raken så räcker det långt
Jag tror ni underskattar min förmåga att lägga ”tuffa” banor. ?Hehe, exakt, eller ta tåg + buss till Särna och sedan cykla Särna-Trondheim-Särna så får man en duvning som heter duga, boende finns ju i Särna på campingen, blir väl en lagom dryga 70 mils tur om man följer UTU sträckningen "The best of UTU", borde bli ca 5300 höjdmeter. ? ?
Klen som jag är så 34 bak och original 105 drevad fram. Jag fick kliva av i 2 backar in mot Trondheim.Lite nyfiken, vad körde ni för utväxlingar, och hur mycket användes lättaste växeln?
Din förmåga att lägga tuffa banor är överskattad. Jag såg flera vägar till häftiga utsiktsplatser som du inte använde.Jag tror ni underskattar min förmåga att lägga ”tuffa” banor. ?
Innebär det att det bara var 8 gånger du var ner på lilla klingan? Iofs, är det väldigt kuperat kan man ju ligga kvar där ganska länge även om det kanske är korta bitar man skulle ha kunnat växla upp.53/39, 11/34.
Enligt Garmin/DI2 så växlade jag 6748 gånger med bakväxeln och 16 gånger med framväxeln
Jag lyckades få ut lite från mobilen.Jag hade 48/31 - 11/30 (eller om det är 11/28) och körde mycket på lättaste, kan kolla data från di2 när jag kommer åt en dator.
Dels är det inte jag som lagt den aktuella banan bortsett från några mindre korrektioner som jag föreslagit för att undvika potentiella problem samt bli av med några kartritningsartefakter. Dels ser jag ingen poäng i att lägga banor som säkert åtminstone 9 av 10 deltagare skulle såga.Din förmåga att lägga tuffa banor är överskattad. Jag såg flera vägar till häftiga utsiktsplatser som du inte använde.