Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mikko har passerat Toblach och är snart framme vid österrikiska gränsen. Gissar att han kommer att fortsätta förbi Lienz, Villach och Klagenfurt.I vanlig ordning har Mikko Mäkipää lite egna uppfattningar om ruttval. Istället för att cykla ner mot Trento, genom Valsugana och ut på platten har han vikit av norrut och är nu inne i Pustertal på väg österut, gissningsvis mot österrikiska gränsen.
Visa bilaga 570955
Ser ut att ha funkat. Måste vara en rätt skaplig besparing tidsmässigt. Om det är ”lotteri” om man kommer igenom gränspassagen kan jag dock nästan tycka att arrangörerna kunde förbjuda den vägen.Stéphane ser ut som han gör ett försök på grusgenvägen över gränsen till CP3. Blir intressant att se om det funkar.
Visa bilaga 571001
Ser ut att ha funkat. Måste vara en rätt skaplig besparing tidsmässigt. Om det är ”lotteri” om man kommer igenom gränspassagen kan jag dock nästan tycka att arrangörerna kunde förbjuda den vägen.
Lotteri-benämningen kopplar till att det enligt tidigare i tråden vid TCRno4 var en del som kom igenom och en del som inte gjorde det.233 Krystian körde en variant på den gränsen i går kväll. Där ska ha varit mycket och grov grus.
tillägg och 42, 214, 97, så nåt lotteri verkar det inte vara med möjligheten att köra där
Visa bilaga 571031
Hm, Gemperle verkar ta vägen som Vousden ratade! Undrar om det är en grusväg av tveksam kvalitet.Jakubek verkar nu ligga knappt före Pulawski som fyra.
Vad gäller sjätteplatsen funderar jag på om Vousden gjort en mindre felnavigering och att Gemperle är på väg att smita förbi.
Visa bilaga 571060
Och nu verkar han vara igång igen.Pulawski har varit stillastående i fyra timmar. Undrar om något hänt eller om det är ett försök att undvika de varmaste timmarna på dagen.
Tajt och kul, kommer Strasser att blanda sig i striden också? Så runt 600km kvar alltså med minst 1 sovstopp väl?Ser ut som det skiljer 3-4 km mellan Bialek och Bartholmoes efter runt 340 mils cyklande.Visa bilaga 571103
Bartholmoes verkar dock ta väg 33 österut, d.v.s. han följer inte i Bialeks hjulspår.Ser ut som det skiljer 3-4 km mellan Bialek och Bartholmoes efter runt 340 mils cyklande.Visa bilaga 571103
Jag får det till att Strasser när han nu anslutit till Bartholmoes rutt är ca 1.20 bakom denne.Tajt och kul, kommer Strasser att blanda sig i striden också? Så runt 600km kvar alltså med minst 1 sovstopp väl?
Klart han gör ?.Tajt och kul, kommer Strasser att blanda sig i striden också? Så runt 600km kvar alltså med minst 1 sovstopp väl?