Tips om budgetprylar på Lidl

Äckliga men inte så budget längre körsbär finns i överflöd i Kviberg. Minst 2 av den vanliga SUpen också…
Lidl i Gränby, Uppsala så tar dessa körsbär slut på första timmarna av öppettiderna. De har varit nere på 25kr/kg. Det står alltid fem-sex pers där och gräver känns det som. Gillar verkligen inte körsbär..

Lidl i Gränby, Uppsala så tar dessa körsbär slut på första timmarna av öppettiderna. De har varit nere på 25kr/kg. Det står alltid fem-sex pers där och gräver känns det som. Gillar verkligen inte körsbär..
Jag tror du syftar på färska bigarråer. De körsbär som talas om i tråden är Amareno-körsbär på glasburk som bara finns när det är italiensk vecka. De har jag t.o.m. sett i realådan på Lidl Gränby några gånger.

Budget eller ej men denna är GRYMT god på nygrillat !
Gjord i Landskrona ?
20220714_175238.jpg

Lite varning för den här golvslipen. Den första dog efter 5 minuter. Tänkte att det var ett måndagsex och bytte. Nästa körde på låg hastighet i kanske 15 innan den kortslöt och drog säkringen
Visa bilaga 567636
Tack för informationen! Har själv funderat på att köpa den med tanke på att det var ganska hög effekt på den. Men det hjälpte inte tydligen. Jag får nog hyra en bättre maskin när det är dags för min del.

Tack för informationen! Har själv funderat på att köpa den med tanke på att det var ganska hög effekt på den. Men det hjälpte inte tydligen. Jag får nog hyra en bättre maskin när det är dags för min del.
Jag cyklade skamset till jula och köpte motsvarande 180 mm Meec slip för dubbla priset. Den funkade fint och nu är golvet slipat. Enda felet med den var att det inte följde med grövre papper än 120.

Lidl slipen var riktigt usel och jag har svårt fatta hur de kan sälja något så dåligt, min vilda gissningär att kineserna som gjorde den satte in 110 v elektronik i den eller nåt sånt men jag vet inte...

Köpte en burk med nån form av rostborttagningsmedel. Inga större förhoppningar, men blir intressant att testa vid lämpligt tillfälle. Värst är ju om det är superbra, men går bara att köpa på Lidl vart åttionde år. Köpte en vattentät säck från Mistral och en bärrem av samma märke, mest bara för att jag hade lust. De är mer kajakorienterade även om det är till SUP.

Köpte en burk med nån form av rostborttagningsmedel. Inga större förhoppningar, men blir intressant att testa vid lämpligt tillfälle. Värst är ju om det är superbra, men går bara att köpa på Lidl vart åttionde år. Köpte en vattentät säck från Mistral och en bärrem av samma märke, mest bara för att jag hade lust. De är mer kajakorienterade även om det är till SUP.
Du vet att den vattentäta säcken från mistral inte är vattentät va? Jag gick tillbaka med min. En drybag som är splash proof och där man absolut inte får förvara saker som inte får bli blöta är ju en riktig scam.

Inte Lidl, och vet inte kvalité, eller om det är billigt egentligen, känns som billigt iaf.
Liten drybag 49:- i Telenorbutik, c.a 18x24 cm

20220722_003439_ed.JPG

Köpte ett par handskar till cykel, de var ett steg upp sedan förra året. Mycket bekvämare än tidigare variant. Ett par veckor sedan de kom in till butiken så kanske inte tillgängliga överallt.

Inte Lidl, men för den som har en tjusig blå cykel är 179 spänn rätt bra för en rätt ok hjälm.

Personligen använder jag tryckkokare för att sterilisera saker.

Troligare nästa steg i kedjerengöring för kedjevaxare™

Detta är ju inte längre endast ett Forum för cykelnördar i största allmänhet
utan det fylls mer och mer med ritualer för och om den rätta kedjevaxningen
Om inte sterilisering med tryckkokare är cykelnörderi 2.0 vad är det då?

Troligare nästa steg i kedjerengöring för kedjevaxare™

Detta är ju inte längre endast ett Forum för cykelnördar i största allmänhet
utan det fylls mer och mer med ritualer för och om den rätta kedjevaxningen
Om inte sterilisering med tryckkokare är cykelnörderi 2.0 vad är det då?
Rostbakterier har vi ju alla hört talas om!

Tillbaka
Topp