Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ooh Kjellas Mack i Jädraås ?
Tolkas som att skjutvapen får man inte lägga ifrån sig utan att man måste hålla i dem och knivar måste hållas med vänster hand!?
Av Kjella himself ?Kort bakgrundsinformation om Kjellas mack i Jädraås:
Vid minst ett tillfälle har det varit skottlossning där.
/Fedde (om minnet inte sviker)
Folk har för mycket fritid...Stannade för grönt ljus bara för att kunna ta fram kameran och dokumentera den här.
Svårt att sluta tänka på vem och varför som gjort sig mödan.
Visa bilaga 574244
Tur, föredrar att spotta i taket! ?
Undermålig skylt. De borde upplysa var man ska spotta istället.
Den gjort den där skylten borde spärras in!Fan vilken kass kerning.
Barnen utanför trotsar en till skylt.Så här menar du?
Visa bilaga 574271
gäller även fotbollsplaner. ett ständigt pågående spottande. är sväljförmågan utsläckt på dessa individer??Undermålig skylt. De borde upplysa var man ska spotta istället.
Lite illavarslande att snubbla över en sån där skylt utanför sitt förråd! Jag skulle nog kolla så att jag har rejäla och bra lås på mitt förråd och ögonblickligen plocka bort eventuella fincyklar.Den här skylten platsar väl här i tråden? ...Jag tror jag är förföljd av sådana skyltar! ?Visa bilaga 576036
De insåg efter ett tag att de lika gärna kunde plocka ner de där skyltarna och ersätta med såna här:Den här skylten platsar väl här i tråden? ...Jag tror jag är förföljd av sådana skyltar! ?Visa bilaga 576036
Man kan ju då följaktligen ställa sig frågan vad "in-active diarrhea" är.Denna är från 2017 när jag var i LA. Man funderar ju på om skylten kommit upp pga anledning så att säga.
Visa bilaga 576373
Förstoppning?Man kan ju då följaktligen ställa sig frågan vad "in-active diarrhea" är.
Passiv. Som passiv rökning...Man kan ju då följaktligen ställa sig frågan vad "in-active diarrhea" är.
Ok, ett stilla sipprande då?Passiv. Som passiv rökning...
Jag skulle gärna vilja ha en noggrann beskrivning på hur det åtgärdas"Fekal incident" är facktermen som badhus använder, jag ska bespara er en noggrannare beskrivning av hur dom åtgärdas (och hur jag vet det).
Jag skulle gärna vilja ha en noggrann beskrivning på hur det åtgärdas
Stämmer bra. Det behövs en specifik tråd för sånt.Nu börjar det bli rejält OT tycker jag.
Är en detaljerad beskrivning verkligen något som hör hemma här?!
En ev beskrivning görs lämpligen via pm till dig!
/Fedde ("fin i kanten")
Men herregud...Stämmer bra. Det behövs en specifik tråd för sånt.
(OT) Visa din avföring.
En bild säger mer än tusen ord, typ.
Men herregud...
Frågan hör hemma i "Frågor man inte vågar ställa" tråden och därmed basta!
*Ursäkta OT*
Kan man få det på en skylt?Men innan vi släpper det här så skulle i varje fall jag gärna vilja ha den där beskrivningen hur badhus går till väga vid dylika olyckor.