Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 600 km - Barkarby 2022-08-27
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser fram emot att få lyssna på dina TCR historier! ?Har kroppen hämtat sig och cykeln blivit lagad så räknar jag med att stå på startlinjen!
Lite snabbgoogling gav dettaTjena! Det ska vara min första rundan genom natten och jag har några funderingar. Om man kör 25-28 km/h och inte sovar då är Falun (368 km) det sista kontrollen där man kan köpa mat före kontroll i Bålsta (569 km). Är det verkligen så? Var skulle ni göra isåfall, cykla 200 km med mat som man har med sig?
Shell dygnet runtVad är det som förväntas vara öppet i Bålsta?
Na, verkar vara 01 enligt dem själva
Så här ser det ut på hemsidan, men det här kanske är sista veckan med semestertider?
Nja, jag klickade på första länken jag fick upp när jag sökte på "Öppettider McDonalds Hedemora" och det var en extern sida så jag gissar att det tyvärr nog snarare är den sidan som är dåligt uppdaterad.Så här ser det ut på hemsidan, men det här kanske är sista veckan med semestertider?
Visa bilaga 574626
Tjena! Det ska vara min första rundan genom natten och jag har några funderingar. Om man kör 25-28 km/h och inte sovar då är Falun (368 km) det sista kontrollen där man kan köpa mat före kontroll i Bålsta (569 km). Är det verkligen så? Var skulle ni göra isåfall, cykla 200 km med mat som man har med sig?
En sån här:Tja, mat är väl inga större problem att bunkra för natten men vatten är ju lite lurigare. Ibland låser de ju inte vattenskåpen på mackarna men ibland är de låsta. Där vill man ju knappast chansa. Någon som cyklat denna förut och har tips på vattenpåfyllnad mellan Falun och Bålsta?
Rastplats Viggen?När jag körde denna kunde vi fylla vatten på ett hotell i Falun, en snäll nattportier släppte in och bjöd på Kaffe.
Sen finns det en rastplats utanför Hedemora med toaletter.
Mellan maj och oktober (check) finns vatten på 90% av alla kyrkogårdar; mest stämningsfullt timmen efter midnatt. Fyrkantsnyckel behövs bara i undantagsfall.Tja, mat är väl inga större problem att bunkra för natten men vatten är ju lite lurigare. Ibland låser de ju inte vattenskåpen på mackarna men ibland är de låsta. Där vill man ju knappast chansa. Någon som cyklat denna förut och har tips på vattenpåfyllnad mellan Falun och Bålsta?
När jag körde denna kunde vi fylla vatten på ett hotell i Falun, en snäll nattportier släppte in och bjöd på Kaffe.
Sen finns det en rastplats utanför Hedemora med toaletter.
Ett kilo orkar du nog med!Får någon plats med en uppblåsbar gummibåt?
Hoppas du piggar på dig!Min start är mycket tveksam, har något sorts virus från skolstarten i familjen också.