ostrand
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
"Berätta att du inte kan någonting om cyklar utan att berätta att du inte kan någonting om cyklar".en video den här gången
Så många frågor, förutom "varför???"
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Berätta att du inte kan någonting om cyklar utan att berätta att du inte kan någonting om cyklar".en video den här gången
Såg jag fel, eller målade han även lagerbanorna i naven och i vevlagret?en video den här gången
JoSåg jag fel, eller målade han även lagerbanorna i naven och i vevlagret?
Jodå, den är skitful. Lacken är knepig, den blixtrar i solljuset. Och sedan är det bara kolstål i ramen, ingen Tupperware kålfiber. Och max bredd på decken är bara 42 mm, med skärmar.Fel tråd, den där är inte ful!
Om det där är den fula så skulle jag gärna vilja se den fina.Jodå, den är skitful. Lacken är knepig, den blixtrar i solljuset. Och sedan är det bara kolstål i ramen, ingen Tupperware kålfiber. Och max bredd på decken är bara 42 mm, med skärmar.
Och motorn är ålderstigen, och har igen kraft längre i joysticken, vxl reglaget.
Så den är inte happy korrekt.
//olle
Du är ju inte först att posta Spark i tråden, så särskilt kontroversiellt är det ju inte ?Nu ska jag komma med något kontroversiellt...
Första intrycket är helt okej men detaljerna med inbyggda dämparen som får cykeln att se ut som en elcykel och styrstammen som är fet och plastig gör att nya Spark hamnar på denna lista för mig.
Nu väntar jag på att tomaterna ska komma flygandes. :)
Visa bilaga 578048
Aha, där ser man. Det borde jag vetat. Lagerskål?Det är dock ingen lagerbana, det är en lagersätt (är det rätt namn?). Underlättar dock inte montering av vevlagret.
Du är ju inte först att posta Spark i tråden, så särskilt kontroversiellt är det ju inte ?
vad är det för skärmar du kör med?
Honjo så klart, aluminium som spricker. ;)vad är det för skärmar du kör med?
Härlig korsreferens!?Honjo så klart, aluminium som spricker. ;)
Bygg trådar, nja. Jag kör trådlöst.Herregud vilka fina cyklar! Har du byggt dom själv? Taskigt mot världen att inte ha lagt upp några byggtrådar isåfall!? Fint på riktigt, sällsynt med sådant!
Ja, men känner igen dom skärmarna.vad är det för skärmar du kör med?
Ehhhh...
Skit också. Missade det i textenFel tråd, den är "Sjukt snygg"!
That's not a ramväska. This is a ramväska.Det får plats en rejäl ramväska där!
Ohygglig, men har den pedaler? Skulle nog inte kalla den cykel.
arstechnica.com
Om det mesta man säger till den är förolämpningar då?En cykel som man kan prata till, som KIT i Knight Rider, har väl alla önskad sig!
Visa bilaga 580443
Test här:
![]()
What do you get when you combine an iPad and an e-bike?
The Urtopia Carbon is a decent bike that tries to do a lot with its software.arstechnica.com
Om det mesta man säger till den är förolämpningar då?
Väldigt tjurig design...
Huvvaligen ...?
Ful, men ser åtminstone praktisk ut. Till skillnad från en hel del annat i den här tråden..