Fula Hojar!!

Fula Hojar!!
Min fula cykel

IMG_0030.JPG

Fula Hojar!!
Fel tråd, den där är inte ful!
Jodå, den är skitful. Lacken är knepig, den blixtrar i solljuset. Och sedan är det bara kolstål i ramen, ingen Tupperware kålfiber. Och max bredd på decken är bara 42 mm, med skärmar.
Och motorn är ålderstigen, och har igen kraft längre i joysticken, vxl reglaget.

Så den är inte happy korrekt.

//olle

Fula Hojar!!
Jodå, den är skitful. Lacken är knepig, den blixtrar i solljuset. Och sedan är det bara kolstål i ramen, ingen Tupperware kålfiber. Och max bredd på decken är bara 42 mm, med skärmar.
Och motorn är ålderstigen, och har igen kraft längre i joysticken, vxl reglaget.

Så den är inte happy korrekt.

//olle
Om det där är den fula så skulle jag gärna vilja se den fina.

Fula Hojar!!
Nu ska jag komma med något kontroversiellt...
Första intrycket är helt okej men detaljerna med inbyggda dämparen som får cykeln att se ut som en elcykel och styrstammen som är fet och plastig gör att nya Spark hamnar på denna lista för mig.

Nu väntar jag på att tomaterna ska komma flygandes. :)

Visa bilaga 578048
Du är ju inte först att posta Spark i tråden, så särskilt kontroversiellt är det ju inte ?

Fula Hojar!!
Herregud vilka fina cyklar! Har du byggt dom själv? Taskigt mot världen att inte ha lagt upp några byggtrådar isåfall!? Fint på riktigt, sällsynt med sådant!
Bygg trådar, nja. Jag kör trådlöst.

Den gröna är Tegnér 650B från 2013, ibland som Audax, ibland som touring och även som pendlar cykel.

Den orangea är MAP Randonneur Project 650B
Ibland som Audax, PBP, Randonneur, pendlar hoj

Tillbaka
Topp