Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer att stå på stämpelkortet. Men förra året var första stämplingen i Nykvarn efter ca 30km, andra stämplingen i Kjula efter ca 100km och tredje stämplingen i Gnesta efter ca 180km.På vilka ställen ska det stämplas? Frågar åt en kompis.
Ser du ditt resultat här?Men jag kan ha fel och missuppfattat hela konceptet då resultatet av mitt första brevetlopp fortfarande inte är registrerat på http://www.randonneurs.se/Brevet2021.htm . ?
Nämen, se där! Där finns jag ju med. Phew...då har jag kanske inte helt missuppfattat upplägget ändå.Ser du ditt resultat här?
![]()
NyKal2021
docs.google.com
Resultaten på randonneurs.se innehåller för 2021 inga resultat efter 11/9 (om jag minns rätt).
Varmt välkommen och lycka till!Blir randopremiär för mig. Är det vanliga att man har med sig lite färdkost men att man käkar/fikar/fyller på på stoppen? Antar att en gravel är lämpligt val för rundan? Ska bli kul!
På det gula kortet :-)På vilka ställen ska det stämplas? Frågar åt en kompis.
Vad händer i den sörmländska vildmarken?
Tolkar det som att arrangörerna bytt brevetkort mot svampkorg.
Svampbrevet.. det nya istället för räkmacksbrevetTolkar det som att arrangörerna bytt brevetkort mot svampkorg.
Ett visst svinn pga ovana svamponneurer som testar spindelskivling och vit flugsvamp får man ju räkna med.Svampbrevet.. det nya istället för räkmacksbrevet
Var lite "orolig" för er då det vid starten regnade en del några mil österut. Skönt att ni slapp något längre eller kraftigare regn.Härligt med lite nya vyer var en riktigt trevlig runda.
Klasfint höstväder bara en lätt skur vid Skottvång
Hej Göran,Var lite "orolig" för er då det vid starten regnade en del några mil österut. Skönt att ni slapp något längre eller kraftigare regn.