NotReallyGunde
Aktiv medlem
PBP 2023
Nej folk som vill cykla, de måste ju inte cykla den veckan PBP går av stapeln och några dagar innan och efter.Med folk, menar du arrangörer då?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej folk som vill cykla, de måste ju inte cykla den veckan PBP går av stapeln och några dagar innan och efter.Med folk, menar du arrangörer då?
Ja du. Det är fler, någon tusen fler. Vi får väl hoppas att de inte fylls av resebyråer som köper till sig kvalifikationer. Jag har svårt att tro att alla deltagare hade cyklat till en kvalifikation förra gången.Hoppla, 8000 platser! Det är väl fler än tidigare?
Familjen behöver nog komma igenom årets mål innan vi planerar nästa års mål. Annars är man bra sugen. Kört en 100 milare så vi bör få plats om vi vill.sååå finns det några resekompisar?
Har inte planerat så långt än, men resan lär bli med tåg. SJ:s nya nattåg Stockholm-Hamburg, sen en dags turistande (i mitt fall nördigt att kolla på cykelvägar ...) i Nederländerna / Belgien, och sen dagtåg till Paris.Nu är BRM1000 cyklat och det blir registrering i januari, hotell bokat i Rambouillet. Nu väntar jag på att Rando-året startar den 1 november för att fixa en serie. Planeringen fortsätter. Flyg eller bil? Inget bestämt än. Hur ser era planer ut?
Har inte planerat så långt än, men resan lär bli med tåg. SJ:s nya nattåg Stockholm-Hamburg, sen en dags turistande (i mitt fall nördigt att kolla på cykelvägar ...) i Nederländerna / Belgien, och sen dagtåg till Paris.
@dlridings kanske kan svaraÄr det någon som vet när anmälan till 2023 öppnar? Hemsidan är bara på franska och det är inte riktigt mitt språk.
För att segla till Brest?Jag ska köpa segelbåt.
Det är knappt man vågar. Just datum som finns ovan kan man lita på, men det är väldigt svårt att hitta vilket datum PBP går ...@dlridings kanske kan svara
Du stal mitt citat.Ett riktigt brev med frimärken? Ett vykort ifrån längesen? Då framtiden var vår?
Det enda man behöver 14 januari är just homologeringsnumret för ett BRM 1000 under 2022 eller ett RM (Randonneurs Mondiaux) motsvarande för lopp på 1200+ km (Uppsala-Trondheim-Uppsala, Kust till kust, Midnight Sun Randonnée).
Det blir lite klarare när du loggar in, men vill du ha numret i förväg, kan du hitta det på resultatsidan:Var hittar man homolgeringsnummret?
nu så 30 min senareJAg valde G 17:30, de tog mina pengar, sedan hände inget mer
du är snabbt ikapp mig :)Grupp G fullbokad, blir grupp H för mig
Du har en Hellweek framöver :)Grupp A, nu måste jag säkert träna också.
Undrar hur diskbråck och cykla fungerar, kanske borde testa ?
Har anmält mig i A också. Orkade inte tänka så tog bara den som var högst upp ?Grupp A, nu måste jag säkert träna också.
Undrar hur diskbråck och cykla fungerar, kanske borde testa ?
Grupp H var full blev grupp I för familjen.Grupp G fullbokad, blir grupp H för mig
Hav tålamod i Augusti händer det desto mera.JAg valde G 17:30, de tog mina pengar, sedan hände inget mer
Trevligt syns i fållan om inte tidigare.Grupp I för mig ... jag hade gjort upp med ett par stycken från USA och då tänkte vi "vi satsar på den tredje gruppen. Även om det strular sig, så kommer vi in i den." Det gick. Två stycken jag cyklade Coulee Challenge med.
Jag fick bara ett kvitto från paypal. 9 timmar senare kom en bekräftelse på registreringen. Men det är inte samma text som i ditt mail. Om gruppregistreringen har lyckats så är jag också i G.
Borde se ut såhär nuJag fick bara ett kvitto från paypal. 9 timmar senare kom en bekräftelse på registreringen. Men det är inte samma text som i ditt mail. Om gruppregistreringen har lyckats så är jag också i G.