Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo kommer lagom när våren är här ;)
Cube brukar väl bygga relativt lätta cyklar. Kanske intressant om det blir mycket trampande och mindre liftassistans.![]()
Cube Stereo 150 C:62 Race 29 GX12 22, mountainbike senior - Vit - Mountainbike (MTB) | XXL
Läs mer om Stereo 150 C:62 Race 29 GX12 22, mountainbike senior . Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
160 slag fram och kolfiber…och du får pengar över till vettiga skydd. Har en från 2021 och den är mycket kapabel.
Japp och enkelt o ”billigt” att lätta med kolfiberstyre. Tror jag lättade 400g där och några gram till på en bättre kedja, tror det landade på strax under 13kg.C
Cube brukar väl bygga relativt lätta cyklar. Kanske intressant om det blir mycket trampande och mindre liftassistans.
Har sett det men då får man inte erbjudandet på Ultimate och min smärtgräns går nog på ca 3500 + frakt för en hoj som mest hänger på väggenFinns några ready for deliver på hemsidan med liten rabatt.
Har sett det men då får man inte erbjudandet på Ultimate och min smärtgräns går nog på ca 3500 + frakt för en hoj som mest hänger på väggen![]()
Billig konst ?
Den här ligger inom din budget, och har en främre kolfiber triangel.hej tänkte be om hjälp angående köp av enduro cykel har tänkt 35-45 tusen. skulle vilja ha 160-170 slag fram och kolfiber får man not för dom här pengarna? ?
En enduro utan piggyback är väl inte den smartaste idéen? Kör man hårt i bikepark utan piggyback blir slutresultatet nog en spräng dämpare.Den här ligger inom din budget, och har en främre kolfiber triangel.
Köpte själv ett alpine trail carbon 2 frame kit i sommras, och är nöjd med ramen. (samma ram, annan färg på marin texten)![]()
Marin Alpine Trail Carbon 1 svart/blå | bikester.se
Marin Alpine Trail Carbon 1 svart/blå - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Marin Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.www.bikester.se
Ingen har nog berättat det för min cykel, den har gått hårt i fyra säsonger och dämparen utan piggyback fungerar jättefint.En enduro utan piggyback är väl inte den smartaste idéen? Kör man hårt i bikepark utan piggyback blir slutresultatet nog en spräng dämpare.
Hade du hittat någon cykel? Har annars en finfin Transition Sentinel till salu.hej tänkte be om hjälp angående köp av enduro cykel har tänkt 35-45 tusen. skulle vilja ha 160-170 slag fram och kolfiber får man not för dom här pengarna? ?
Ska nog till att du kör hårt i alperna och att du inte servar dämparen för detEn enduro utan piggyback är väl inte den smartaste idéen? Kör man hårt i bikepark utan piggyback blir slutresultatet nog en spräng dämpare.
Åre räcker mycket väl till för att spränga dämpare, jag kan säga dig att många inte vet hur ofta dämpare behöver servas utan att vissa istället låter gafflar och bakdämpare gå i flera år utan service.Ska nog till att du kör hårt i alperna och att du inte servar dämparen för det
Väger ens ett alujumjumstyre 400g? Eller menar du att du lättar stan, handtag också?Japp och enkelt o ”billigt” att lätta med kolfiberstyre. Tror jag lättade 400g där och några gram till på en bättre kedja, tror det landade på strax under 13kg.