Berk
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Investera ja
Jag trodde alltid att investera är att lägga pengar i något med avsikten att tjena mer pengar tillbaka. Hur funkar det med en MTB? Har säljaren hittad en för billig MTB någonstans?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Investera ja
Att investera i en mtb kan ju ses som att investera i sin egen hälsa alternativ välmående ?Jag trodde alltid att investera är att lägga pengar i något med avsikten att tjena mer pengar tillbaka. Hur funkar det med en MTB? Har säljaren hittad en för billig MTB någonstans?
Att investera i en mtb kan ju ses som att investera i sin egen hälsa alternativ välmående ?
Jag övertygar min sambo det är investeringar i mitt välmående och hälsa varje gång det kommer hem paket med mtb komponenter iaf?Ja, kanske spara man på sjukvårdskostnads eller undviker förlust av lön vid en burnout ;)
Jag har två MTB för välmående och hälsa, men skulle inte beskriva dom som investeringar.
Du låter snarare som säljare, än affärsman. ?Jag övertygar min sambo det är investeringar i mitt välmående och hälsa varje gång det kommer hem paket med mtb komponenter iaf?
Någon slags automatisk tinder-funktion för annonser vore bra. Så att man matchas ihop automatiskt.
hade varit ett bra pris 2019
Jag var inte medveten om att såna finns på rea och i lager, på flera ställen nu. Ändå tycker jag att priset var bra. Kan inte hitta annonsen, så den är förmodligen redan såld.hade varit ett bra pris 2019
Ingen cykel, men här eftersöks ett 10 år gammalt moderkort till en dator. Helst i Fjärås.
Fjärås socken hade 4780 invånare år 2000 enligt wikpedia.
Lycka till med sökandet säger jag!
Visa bilaga 588235
Jag tror att "exakt det som finns på bilden" är samma sak som "exakt samma modell som på bilden". Men sen har jag en ovanligt bra förmåga att förstå vad folk egentligen menar. :DExakt det som är på bilden eftersöks, inte bara ett likadant uppfattar jag det som,
"helst" i Fjärås blir då lite förvirrande?
Du tar alltid sista bullen, gissar jag? ?Men sen har jag en ovanligt bra förmåga att förstå vad folk egentligen menar. :D
Det vågar jag inte.Du tar alltid sista bullen, gissar jag? ?
Hmm, det är ju en klubbkompis i Fredrikshof, och ja den verkar vara stulen från honom…Tycker det står Kent Ackholt
Du har missat de två gratiskartongerna som legat ute de senaste dagarna förstår jag. ??https://happyride.se/annonser/canyon-cykelkartong-helt-ny.197008/ hoppas jag hinner på den!
"Nyskick"."Helt ny"... Nej, använd minst en gång eftersom det sitter fraktlapp på. ?
Nyskickad?"Nyskick".
Nähä, det är ju snarare som att investera i Sveriges apotek och sjukvård.Att investera i en mtb kan ju ses som att investera i sin egen hälsa alternativ välmående ?
Säljaren har väl troligtvis lådvis med skyddsglasögon och förnyar sin annons allt eftersom tillfälle ges. Lite som de där 3M tejpbitarna som cirkulerar år ut och år inKan någon förklara det här för mig?
Annonsen förnyas gång på gång på gång och har legat på happy i flera år. Får han sålt några, vem köper, och till vad?!?
Jag är genuint nyfiken!
![]()
Säljes: Edge overlord skyddsglasögon - grön laser ny skick
EDGE OVERLORD SKYDDSGLASÖGON - GRÖN LASER NY SKICK SKU:HO611 UPC:697920010457 MPN:HO611 Ny pris 995:-happyride.se
Ja det antar jag.Säljaren har väl troligtvis lådvis med skyddsglasögon och förnyar sin annons allt eftersom tillfälle ges. Lite som de där 3M tejpbitarna som cirkulerar år ut och år in
Verkligen konstigt. Det är inte rätt forum här. Här står att den skydda mot grön laser.Kan någon förklara det här för mig?
Annonsen förnyas gång på gång på gång och har legat på happy i flera år. Får han sålt några, vem köper, och till vad?!?
Jag är genuint nyfiken!
![]()
Säljes: Edge overlord skyddsglasögon - grön laser ny skick
EDGE OVERLORD SKYDDSGLASÖGON - GRÖN LASER NY SKICK SKU:HO611 UPC:697920010457 MPN:HO611 Ny pris 995:-happyride.se
Det kanske går att få lite rabatt för den som även slår till på det gäng skruvar?Denna verkar inte bli såld heller, sen några år tillbaka...
![]()
Japp.
Beror väl på vilken luft det är i dämparna och hjulen? Höstluft är tyngre alltså dyrare än sommarluft? Enkelt ju.Japp.
??
Det kanske går att få lite rabatt för den som även slår till på det gäng skruvar?