Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I teorin ja. Frågan är om det någonsin hänt i fall som liknar detta?Tuvärr så åker du dit på det om du tar tillbaka cykeln och tjuven ringer polisen, det låter sjukt men det blir häleri.
I teorin ja. Frågan är om det någonsin hänt i fall som liknar detta?
Så man kan köpa pedalerna löst?65 000kr för en 2018 års Crescent? Och inga skambud? ?? Har jag missat något eller har priserna ökat med gånger 10?
Visa bilaga 599526
Fälgbromsat kommer att vara hett 2023. Går knappt att få tag på nytt.65 000kr för en 2018 års Crescent? Och inga skambud? ?? Har jag missat något eller har priserna ökat med gånger 10?
Visa bilaga 599526
@jansson99 @JohanA @jomper kikar ni på det. Ni har mer insyn i köp o sälj.Sanna90 och Simon manias är ju samma person, dessa har han desperat försökt bli av med många gånger…![]()
Säljes: Disc hjulset 38 mm
Nytt hjulset 38 mm profil tubless.Skivorna och kassetten följer med på köpet. Samt hjulväskor,kan shappyride.se
Hur många konton och annonser får man ha?
Sanna90 och Simon manias är ju samma person, dessa har han desperat försökt bli av med många gånger…![]()
Säljes: Disc hjulset 38 mm
Nytt hjulset 38 mm profil tubless.Skivorna och kassetten följer med på köpet. Samt hjulväskor,kan shappyride.se
Hur många konton och annonser får man ha?
De här i alla fall angivit samma adress. Och säljer samma prylar. I likadana annonser...
De här i alla fall angivit samma adress. Och säljer samma prylar. I likadana annonser...
Han kanske bara var riktigt peppad på att hitta en bra deal? ?Tjena!
Nu såg jag raddan med de andra annonserna som du pratade om innan. Inte heller från vår rea.
Men det var en snubbe inne och köpte massiva mängder, köpte till och med en cykelväska (alltså en sån som man packar en cykel i) för att få med sig det ena lasset.
Men han hade ingen aning själv vad han köpte, undrar vad han ska göra med sakerna för dom har jag inte sett på annons nånstans.
Kanske att någon närstående cyklist blir glad eller väldigt förvånad vid dagens paketöppnande. ?Tjena!
Nu såg jag raddan med de andra annonserna som du pratade om innan. Inte heller från vår rea.
Men det var en snubbe inne och köpte massiva mängder, köpte till och med en cykelväska (alltså en sån som man packar en cykel i) för att få med sig det ena lasset.
Men han hade ingen aning själv vad han köpte, undrar vad han ska göra med sakerna för dom har jag inte sett på annons nånstans.
Kanske att någon närstående cyklist blir glad eller väldigt förvånad vid dagens paketöppnande. ?
Och/eller druckit eldvatten?Han måste ha ätit för mycket potatis.
Det är ju den sån där granntjejen har. Fast hon kör med riktig hjälm. ?Här har vi en cykel för RIKTIGA MÄN som säljaren lovar ska attrahera brudar. Och så får man en militärhjälm på köpet. Vinkeln på sadeln får mig dock att fundera på om säljaren har koll på det här med cyklar. #väääääärdegrund #OLWvarärbrudarna1994 #sköntrull #militäriskamän
Visa bilaga 599757
Imponerande att rulla ens en enda mil med den. Oavsett skick.
Ja de där små metallhjulen kan inte funka jättebra ens på asfalt.Imponerande att rulla ens en enda mil med den. Oavsett skick.
Jag tänker slät fin betong. Och nedförsbacke.Ja de där små metallhjulen kan inte funka jättebra ens på asfalt.
Det är något speciellt med att sälja en cykel för 80k och inte orka skriva ut en fullständig spec-lista, utan istället raljera över eventuella skambud som han inte fått än
Undra varför han säljer, hade han inte råd? O nu letar han efter en köpare som har d?
Asså hela annons skriker tyvärr "douche".Det är något speciellt med att sälja en cykel för 80k och inte orka skriva ut en fullständig spec-lista, utan istället raljera över eventuella skambud som han inte fått än
Mig skulle det aldrig falla in att köpa något av en person som knåpar ihop en sådan annons. Under några omständigheter.Asså hela annons skriker tyvärr "douche".
Vem vet, nån kanske tycker det e värt.
Han har inte råd att sälja den till marknadspris.Ska den iväg är det nog snarare Max 50 kanske? Lite dåligt påläst men för sjutton.
En dyr gravel sjunker ju mer än en ny mtb på begagnatmarknaden också…Vet inte, men ny med grx di2 kostar den 65, sen 10 för Zipp-hjul, och runt 8(?) för "kolfiberkit" om man nu ska ha Spez...
Men om du gör en smidig affär så får du kraftmätningspedaler etc!
Är GRX och 303 S verkligen "de bästa komponenterna"?Vet inte, men ny med grx di2 kostar den 65, sen 10 för Zipp-hjul, och runt 8(?) för "kolfiberkit" om man nu ska ha Spez...
Men om du gör en smidig affär så får du kraftmätningspedaler etc!
Fast GRX di2 är ändå Shimanos finaste gravelgrupp. 303s kan jag hålla med om inte tillhör ”det bästa”.Är GRX och 303 S verkligen "de bästa komponenterna"?
Varför inte Dura Ace och Firecrest?
Fast man kan väl köra huvudsakligen DA(XTR) även på en grushoj.Fast GRX di2 är ändå Shimanos finaste gravelgrupp. 303s kan jag hålla med om inte tillhör ”det bästa”.
Är väl deras enda gravelgrupp? :)Fast GRX di2 är ändå Shimanos finaste gravelgrupp. 303s kan jag hålla med om inte tillhör ”det bästa”.
Kommer jag in på en cykelaffär och vill ha en gravelhoj med Shimanos finaste gravelgrupp, då skulle jag inte bli chockad om det monterades dit en GRX di2.Fast man kan väl köra huvudsakligen DA(XTR) även på en grushoj.
Nej, de har flera nivåer av GRX.Är väl deras enda gravelgrupp? :)
Anyhow, jag tycker det borde vara svårsålt...
Kom.på det ?Nej, de har flera nivåer av GRX.
Så är det säkert, men jag tycker ändå det är skillnad mot "de bästa komponenterna". Oavsett är det ett pris som jag hoppas ingen betalar för den, för då är de lurade.Kommer jag in på en cykelaffär och vill ha en gravelhoj med Shimanos finaste gravelgrupp, då skulle jag inte bli chockad om det monterades dit en GRX di2.
Och behöver dessutom göra affär med douche, som @kroem så klädsamt etiketterade honom. Sådant kan man vara utan.Så är det säkert, men jag tycker ändå det är skillnad mot "de bästa komponenterna". Oavsett är det ett pris som jag hoppas ingen betalar för den, för då är de lurade.