Blockettråden 2

Blockettråden 2
Lite kul när man klickar på trailstore länken så kan man köpa en ny gaffel för 11999 ?
1A49B790-0323-4A45-945A-FBC7CD445B32.png

B497D630-3CC7-4D49-8565-8F76CACF4CC7.jpeg

Blockettråden 2

Varför köpa en ny Specialized Chisel Comp med garanti etc när man för endast 500kr extra kan få en begagnad!?

Blockettråden 2
Sanna90 och Simon manias är ju samma person, dessa har han desperat försökt bli av med många gånger…
Hur många konton och annonser får man ha?
@jansson99 @JohanA @jomper kikar ni på det. Ni har mer insyn i köp o sälj.
De här i alla fall angivit samma adress. Och säljer samma prylar. I likadana annonser...

Blockettråden 2
De här i alla fall angivit samma adress. Och säljer samma prylar. I likadana annonser...

Tjena!

Nu såg jag raddan med de andra annonserna som du pratade om innan. Inte heller från vår rea.

Men det var en snubbe inne och köpte massiva mängder, köpte till och med en cykelväska (alltså en sån som man packar en cykel i) för att få med sig det ena lasset.
Men han hade ingen aning själv vad han köpte, undrar vad han ska göra med sakerna för dom har jag inte sett på annons nånstans.

Blockettråden 2
Tjena!

Nu såg jag raddan med de andra annonserna som du pratade om innan. Inte heller från vår rea.

Men det var en snubbe inne och köpte massiva mängder, köpte till och med en cykelväska (alltså en sån som man packar en cykel i) för att få med sig det ena lasset.
Men han hade ingen aning själv vad han köpte, undrar vad han ska göra med sakerna för dom har jag inte sett på annons nånstans.
Han kanske bara var riktigt peppad på att hitta en bra deal? ?

Blockettråden 2
Tjena!

Kanske att någon närstående cyklist blir glad eller väldigt förvånad vid dagens paketöppnande. ?

Blockettråden 2
Här har vi en cykel för RIKTIGA MÄN som säljaren lovar ska attrahera brudar. Och så får man en militärhjälm på köpet. Vinkeln på sadeln får mig dock att fundera på om säljaren har koll på det här med cyklar. #väääääärdegrund #OLWvarärbrudarna1994 #sköntrull #militäriskamän

militärcykel-för-riktiga-män.png

Blockettråden 2
Här har vi en cykel för RIKTIGA MÄN som säljaren lovar ska attrahera brudar. Och så får man en militärhjälm på köpet. Vinkeln på sadeln får mig dock att fundera på om säljaren har koll på det här med cyklar. #väääääärdegrund #OLWvarärbrudarna1994 #sköntrull #militäriskamän

Visa bilaga 599757
Det är ju den sån där granntjejen har. Fast hon kör med riktig hjälm. ?

Blockettråden 2
Asså hela annons skriker tyvärr "douche".

Vem vet, nån kanske tycker det e värt.
Mig skulle det aldrig falla in att köpa något av en person som knåpar ihop en sådan annons. Under några omständigheter.

Varför förutsätter människan att jag (som presumtiv köpare) att jag inte har råd, i det fallet jag skulle få för mig att diskutera pris på en begagnad hoj?

Jag vill gärna tilldela säljaren ett epitet, men det har redan gjort det så bra. ?

Blockettråden 2
Vet inte, men ny med grx di2 kostar den 65, sen 10 för Zipp-hjul, och runt 8(?) för "kolfiberkit" om man nu ska ha Spez...

Men om du gör en smidig affär så får du kraftmätningspedaler etc!

Tillbaka
Topp