Manurhin2
Aktiv medlem
[OT] Roliga skyltar
Eller varning för flygande människor, vette f..n.....Det finns ju inget framhjul, alltså en varning att inte cykla utan framhjul.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller varning för flygande människor, vette f..n.....Det finns ju inget framhjul, alltså en varning att inte cykla utan framhjul.
På liknande tema (regskylt):
Tack, skulle behövts en sådan skylt här, lite oansvarigt av lokchaffisen att blockera bilparkeringen med ett par godsvagnar, var alla stickspåren fulla?Välkommen, du kan ställa ditt tåg där borta.Visa bilaga 584643
Tack, skulle behövts en sådan skylt här, lite oansvarigt av lokchaffisen att blockera bilparkeringen med ett par godsvagnar, var alla stickspåren fulla?
Enklast att ta cykeln. ?
Skulle vilja påstå att den är utmärkt olacerad för de flesta golfare! ?
Påminner om när jag var liten och jag och en kompis körde golf med innebandyklubborna och innebandybollar på ett hål som startade utanför trappen till föräldrarnas hus och slutade i ett hål i en sandlåda i en lekpark och hålet gick genom ett skogsparti. Med tanke på att man var tvungen att passera en del portar på vägen, bland annat i form av träd, var det nog i praktiken par 15-20 på det hålet. I det fallet hade skylten kunnat vara berättigad om man velat stoppa oss.
Projektet rann ut i sanden?
Intrånget heter en by i Dalarna, men jag hittar ingen skylt dit.
Rätt så tydligt att det är mer folk ju senare man kommer?Jag försöker verkligen förstå hur de tänkt här på mitt norska hotell, men det går inte.
Visa bilaga 597197
Tycker det diffar på en halvtimme för att få det helt klockrent.Rätt så tydligt att det är mer folk ju senare man kommer?
Nuuuu så ser jag felet, men andemeningen var rätt så tydlig.Tycker det diffar på en halvtimme för att få det helt klockrent.
7:30 - 9:30 är det många orangea och sista halvtimmen tillkommer ett gäng gula. Clear as mud.Jag försöker verkligen förstå hur de tänkt här på mitt norska hotell, men det går inte.
Visa bilaga 597197
Fast går inte tiden i en väldigt underlig ordning och blir dubbelräknad på vardagar?7:30 - 9:30 är det många orangea och sista halvtimmen tillkommer ett gäng gula. Clear as mud.
Och de som äter "tidig" frukost och behöver boka bord, vilket bara par gör, är grå.Äh, är ju förstås så att på vardagar finns det möjlighet att boka ett bord för två personer mellan 6.30 och 7.30, ett bord för fyra personer mellan 9.00 och 9.30 och ett bord för fem personer mellan 7.30 och 9.30. Motsvarande tolkning för informationen kring helgfrukost.
Gardemoen är känt för sin tråkiga inställning till egennöje :)Ok en sista härifrån innan jag lämnar grannlandet. Är det bara jag som snabbläser och tror att man inte får självbefläcka sig här i loungen? Eller säger det mer om mig än om skylten?
Visa bilaga 597209
Om jag inte minns fel sitter den i Fjällbacka…
Om jag inte minns fel sitter den i Fjällbacka…