[OT] Roliga skyltar

[OT] Roliga skyltar
Välkommen, du kan ställa ditt tåg där borta.
IMG_20220930_130649.jpg

[OT] Roliga skyltar
Apotea-Pärs hobbyprojekt har väl funnits i alla fall i tio år, fast vuxit ovanligt långsamt. Undrar vilket happy som har flest medlemmar/kunder.

[OT] Roliga skyltar
Vet inte om skylten i sig är så mäkvärdig men men palceringen

Visa bilaga 591132
Påminner om när jag var liten och jag och en kompis körde golf med innebandyklubborna och innebandybollar på ett hål som startade utanför trappen till föräldrarnas hus och slutade i ett hål i en sandlåda i en lekpark och hålet gick genom ett skogsparti. Med tanke på att man var tvungen att passera en del portar på vägen, bland annat i form av träd, var det nog i praktiken par 15-20 på det hålet. I det fallet hade skylten kunnat vara berättigad om man velat stoppa oss.

[OT] Roliga skyltar
20221109_204729.jpg

Fyra p-platser till vänster, och en förhyrd handikapp-parkering till höger? (Samtliga översnöade, för övrigt. ) -Det blev ju inte så smidigt, för de besökande handikappade. -Själv har jag svårt att förstå ibland..

[OT] Roliga skyltar
Om det krävs fem inlägg för att nästan begripa, var det nog inte helt glasklart från början. Fast jag håller med Stumpy om att förmodligen bara var rimlig och helt okontroversiell information om ras.

[OT] Roliga skyltar
Äh, är ju förstås så att på vardagar finns det möjlighet att boka ett bord för två personer mellan 6.30 och 7.30, ett bord för fyra personer mellan 9.00 och 9.30 och ett bord för fem personer mellan 7.30 och 9.30. Motsvarande tolkning för informationen kring helgfrukost.

[OT] Roliga skyltar
Äh, är ju förstås så att på vardagar finns det möjlighet att boka ett bord för två personer mellan 6.30 och 7.30, ett bord för fyra personer mellan 9.00 och 9.30 och ett bord för fem personer mellan 7.30 och 9.30. Motsvarande tolkning för informationen kring helgfrukost.
Och de som äter "tidig" frukost och behöver boka bord, vilket bara par gör, är grå.

[OT] Roliga skyltar
du tappar tydligen också håret..?

de har iaf ett småroligt motto; om du nästan äter viktväktarmat, går du nästan ner i vikt.

för övrigt har deras koncept åtminstone tidigare varit huvudsakligen kolhydratbaserat och fettfobiskt. lightprodukter och annat elände. för mig personligen är tillräckligt med fett i måltiderna det som får mig att förbli mätt, och inte småäta mellan målen. och kolhydrater det som skapar sug. vikten stabil och låg sedan åttiotalet.

Tillbaka
Topp