Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag har hört att många kollar på T&A medan de tränar aerobic. Kan man verkligen separera det ena från det andra?
Har inte sett någon forskning på det, men om fem minuter tittittning per dag minskar risken för infarkt med hälften borde väl tio minuter per dag helt eliminera risken? eller tänker jag fel?Fast jag har hört att många kollar på T&A medan de tränar aerobic. Kan man verkligen separera det ena från det andra?
Har inte sett någon forskning på det, men om fem minuter tittittning per dag minskar risken för infarkt med hälften borde väl tio minuter per dag helt eliminera risken? eller tänker jag fel?
Den här skrattar jag nästa oförskämt mycket åt.
Q.E.DNot so funny.
Fattar inte alls....... Skäm ut mig.
Kanske då att jag hittade den. Perifert och skulpturellt dold i så fall.Förlåt, du väntar dig en meme, och får en bildgåta! ? hitta katten helt enkelt!
Jag har svårt att se att det bor en katt i det hushållet:) Det är för mycket saker som inte är nedputtade på golvet:)
Kanske då att jag hittade den. Perifert och skulpturellt dold i så fall.
Är det någon som tror mig när jag säger att jag inte såg denna innan jag postade i pappaskämt-tråden? Helt otroligt!Kan ha hänt…
Jokes about German sausage are the Wurst!
Jokes about German sausage are the Wurst!