Jonas Bleckert
Aktiv medlem
[OT] Memes, den stora tråden.
Eller: ELRÄKNINGEN!
Eller: ELRÄKNINGEN!
Nära nyskick.
Viss montering krävs
Intressekoll?
Inga skambud!
Älskar detta grundmeme <3
Visa bilaga 602482
Det logiska hade varit oneteen onety one.
Nu kommer jag förresten att tänka på den här godingen:
![]()
Instämmer, men drygheten hos katten får det att funka ändå, blir nästan bättre när han har lite fel.Det logiska hade varit oneteen onety one.
Nu kommer jag förresten att tänka på den här godingen:
![]()
Instämmer, men drygheten hos katten får det att funka ändå, blir nästan bättre när han har lite fel.
Men som sagt, jag ääääälskar det grundmemet :D
Går under epitetet: Hoppas på det bästa, planera för det värsta.
Var är stockholmaren? Ebba är från Uppsala, Ulf från Lund och Ursula från Bryssel.
Alla på bild utom Ursula räknas som stockholmare förutom av folk som bor i Mälardalen.Var är stockholmaren? Ebba är från Uppsala, Ulf från Lund och Ursula från Bryssel.
EDIT: Ylva är däremot från Huddinge vilket vissa räknar till Stockholm.
Visa bilaga 602747
Var är stockholmaren? Ebba är från Uppsala, Ulf från Lund och Ursula från Bryssel.
Visa bilaga 602747
Älskar brandsläckaren.......Var är stockholmaren? Ebba är från Uppsala, Ulf från Lund och Ursula från Bryssel.
Visa bilaga 602747
Ulf berättade för Ebba över välkomstdrinken att hennes jacka inte innehåller några flamskyddsmedel.Älskar brandsläckaren.......
Undrar vad de ska ha på sig när det blir kallt?
Undrar vad de ska ha på sig när det blir kallt?
Nä. Vi tar alltid bilen till gymmet. 😘Maxdistans/tid än Stockholmare är ute på vintern är vägen mellan hem och gymmet, det är 200 meter. Det överlever även en Stockholmare även i korta byxor.
Och den stooooora tjocka dunjackan. 😘El-SUVen med odubbade vinterdäck.
Och den stooooora tjocka dunjackan. 😘
Heter det grundmemet och inte grundmemen?Instämmer, men drygheten hos katten får det att funka ändå, blir nästan bättre när han har lite fel.
Men som sagt, jag ääääälskar det grundmemet :D
Jag läste först “kyckling” i din signatur, antagligen domännamnet som satte tonen.Grundmehmet
Visa bilaga 602985
Man verkar få säga hur man vill, ordet har ett vacklande genus :D :D :DHeter det grundmemet och inte grundmemen?