HejaSverige!
Aktiv medlem
[OT] Memes, den stora tråden.
Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som är kul, men något har den helt klart
A tit with fat balls?Inget meme, men jag bara måste posta denna bild någonstans! Tror att den är helt seriös. Innehåller fågelmat.
Visa bilaga 597840
Endast 49;90 på Jula!Inget meme, men jag bara måste posta denna bild någonstans! Tror att den är helt seriös. Innehåller fågelmat.
Visa bilaga 597840
Gick förbi något liknande häromdagen…Inget meme, men jag bara måste posta denna bild någonstans! Tror att den är helt seriös. Innehåller fågelmat.
Visa bilaga 597840
Jag har ett par kalsonger i ett lämpligt material att låna ut.
Visa bilaga 598407
Borde väl gälla våra eminenta politiker också?
Lololololollooooolo
Eller när man är förkyld eller när man måste gå på toa!
Håller helt med.Det måste ju inte finnas en memetråd på ett cykelforum om snöflingor som postar skit inte tål att få det raderat
Det vore en förlust om det går dithän. Hoppas hoppas vi klarar av att hålla oss på rätt sida. Den här tråden är guld för alla (?) oss som vägrar tockna däringa sociala medier.Håller helt med.
Stänger tråden nästa gång.
Självklart. Men det finns alltid vissa som inte bryr dig om sånt. De måste tydligen få kräka ur sig vadsomhelst.Det vore en förlust om det går dithän. Hoppas hoppas vi klarar av att hålla oss på rätt sida. Den här tråden är guld för alla (?) oss som vägrar tockna däringa sociala medier.
Ja gissar på "eller"
Vad tror du om Nej?Ja gissar på "eller"
Kan vara ett ja?Vad tror du om Nej?
Är det den där jäkla Schrödinger som är igång nu igen?