Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Många gör tvärtom och lägger saker under för att gunga mer.Är det någon som fäst sin trainer i golvet?
Min rör på sig när man hetsar lite.
Obs, cyklisten är korpulent.
Funderar på att lägga två bruksäckar över de bakre benen på min kickr.
Betonggolvet i garaget, 8-9° C.Vet att det finns dedikerade trainermattor, men kör ni med något annat? Tips?
Att det kommer tappa funktion ganska snabbt och bli tillplattat. Iaf om man inte tar lite bättre kvalitet på materialet.
Inte i zwift. Du får kolla i mjukvaran för trainern. Går på direktdrivna kickr och nån elite i alla fall (wheel size)Kör zwift med en mtb, känner att jag inte kan hänga med på platten riktigt, utväxlingen begränsar (12s). Finns det någon quickfix för detta i mjukvaran eller är det större framdrev som gäller?
Skulle tro att Neopren eller skum med stängda celler håller bättre än skum med öppna celler.
På Strava kan du hämta alla dina kvitton under Account.Även för strava
Tänker på kvitton
Det markerar nog slutet på årets säsong för min del ?Har de höjt priset för zwift?
169:- drog de igår
Rgt är gratis delvis om du bara kör ibland.Det markerar nog slutet på årets säsong för min del ?
PayPal . För Zwift, Strava och Xert. Dessa fungerar hos mig med Friskvårdsbidrag.här kan du se hur det fungerar med ZwiftNi som kör via friskvårdsbidraget hur har ni lagt upp betalning?
Även för strava
Tänker på kvitton
Verkar så, 14.99 euro, eller 179 sek drar de för mig nu.Har de höjt priset för zwift?
Om man pausar. Sparas allt då tills det startar igen?Verkar så, 14.99 euro, eller 179 sek drar de för mig nu.
Är väl rätt skaplig höjning ?
Brukar inte göra paus på sommaren, men nu blir det nog så.
jaOm man pausar. Sparas allt då tills det startar igen?
Jo, därav min fråga tidigare i tråden. Har 3000kr att bränna på zwift och strava. Så även om de tar 12 * 179kr + strava 700? Så är det lugnt.ja
har ni ingen friskvård ?
Diffen är ju en glass i månaden men det är ju just på sommaren som den glassen behövs!Verkar så, 14.99 euro, eller 179 sek drar de för mig nu.
Är väl rätt skaplig höjning ? Har den kommunicerats ??
Har de höjt priset för zwift?
Det har dragits 14.99EUR för mig varje månad jag haft det aktivt (pausar alltid under sommaren) sedan jag startade med Zwift 2018. Skillnaden är ju att det motsvarade då 140SEK mot idag 170SEK.Verkar så, 14.99 euro, eller 179 sek drar de för mig nu.
Är väl rätt skaplig höjning ? Har den kommunicerats ??
Har också haft problem med Kickr och watten.Hade lite strul med erg mode igår på min wahoo kickr (2018), typ låga uppvärmnings watt kändes som 2-3 gånger mer watt.
Var uppkopplad till zwift, gjorde trainern strömlös,sen funkade det normalt. Blivit efter 1.33 uppdateringen.
Var ju samma på vanliga rundor härom veckan,med senaste uppdateringen, gjorde samma sak då. Kör med laptop och ant+
Betalar 149kr via iTunesHar de höjt priset för zwift?
25km/månad är väl alltid gratis oavsett om man valt cancel eller pause (var så innan i alla fall)Visste någon här om det finns ngn gratiskörning per månad även om man har sitt abonnemang på paus?
Vill man optimera sina få gratiskilometer så är det bara att hitta en rutt med mååååånga höjdmeter :)25km/månad är väl alltid gratis oavsett om man valt cancel eller pause (var så innan i alla fall)
Sen slängs man ju inte ut efter 25 km. Så man kan ju tajma in det så att man påbörjar ett långt pass med bara någon enstaka km kvar
kom igen, är väl typ vad netflix premium kostar då.174:57kr drogs för mig nu.
Det är fan riktigt dyrt, tur friskvårdsbidraget finns!
Fast Netflix är användarvänligt och man kan ansluta fyra olika personerkom igen, är väl typ vad netflix premium kostar då.
ja, så länge strömmen är på är det bara att cykla!25km/månad är väl alltid gratis oavsett om man valt cancel eller pause (var så innan i alla fall)
Sen slängs man ju inte ut efter 25 km. Så man kan ju tajma in det så att man påbörjar ett långt pass med bara någon enstaka km kvar
Jomen om man tänker spel så kostar nya spel 599-999kr idag. Få spel, om än något är prenumerationsbaserade utan man köper spelet för engångssumma sen eventuella DLC efter det.kom igen, är väl typ vad netflix premium kostar då.
Jag jämför inte Zwift med spelande, utan med att köpa gymkort för att få tillgång till cyklarna där. Då är Zwift fortfarande billigt. Och roligare.Jomen om man tänker spel så kostar nya spel 599-999kr idag. Få spel, om än något är prenumerationsbaserade utan man köper spelet för engångssumma sen eventuella DLC efter det.
Då blir det helt plötsligt rätt drygt med 170 per månad. Men jag ska inte klaga för mycket för i slutändan är det enda rimliga alternativet och i helhet är det inte mycket pengar. Är bara mindre glad med fler prenumerationstjänster som tickar varje månad ?
UPDATE 3.44.1 February 27
- Fixed a Leaderboards crash affecting Zwifters using languages that use decimal comma conventions.
- Fixed a Leaderboards crash affecting Zwifters using certain languages on devices running iOS 15 and earlier.
forums.zwift.com
En till variabel är längd. Saxat från zwiftinsiderEn liten fundering kring hastighet på/i Zwift,
Körde häromdagen ett ITT och tog i så till den milda grad att jag knappt kunde resa mig efteråt. Blev en bottennotering. Ser efteråt att en grymt stark person klämde 5,2 w/kg motsvarande 260 watt. Banan var pannkaksplatt. Mina siffror var inga 5,2 w/kg men väl mer än 260 watt, lite styvt 100 watt mer. Borde inte absolut effekt ner i pedalerna ge mer på en platt bana än w/kg? Missar jag något eller är jag bara kass?
Kort = aero?En till variabel är längd. Saxat från zwiftinsider
"The test laps we’ve done in the 225-watt power range work out to ~30 seconds longer on a full Richmond lap for each 15cm (approximately 6″) of height added. Or to put it another way: a 5′ tall rider will be ~2 minutes faster than a 6′ tall rider for every hour of riding on a fairly flat course."
Mer text: https://www.iammike.org/2022/04/21/zwift-the-effect-of-height-on-tt-performance/