Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kolfiber går sönder, aluminium gör det inte.Kolfiber är lätt att laga, aluminium är svårt.
Canyon verkar ha missat ditt memo.Kolfiber går sönder, aluminium gör det inte.
(Nu är det korthuggna enkla svar som gäller. Och inga motfrågor :p)
För och nackdelar!
Pris på bra kolfiberram till MTB trail!
Söker kolfiberram för en cykel motionär !
Cyklar gärna stig och grusväg!
Men inte för att tävla!
Tänkte lägga mig på en bra kvalitets nivå direkt !
Heldämpat dropp stopp osv!
+MASSORAlltså generellt. Om du gör ett av dina första cykelköp. Skit i rammaterial och välj utifrån andra kriterier. Det kommer inte vara särdeles avgörande.
Stål 1.800 - 1.900 g Titan 1.500 - 1.600 g Aluminium 1.200 - 1.300 g Kolfiber 900 - 1.000g
Alltså generellt. Om du gör ett av dina första cykelköp. Skit i rammaterial och välj utifrån andra kriterier. Det kommer inte vara särdeles avgörande.
Kolfiber är bättre för duktiga cyklister då den inte mattas på samma sätt
Inte så stor idé att köpa en lätt kolfiberram om det sitter tunga komponenter och hjul på
Du kan få besök.Jag har lagat mången aluminiumramar i mina dagar.
Alla med fullgott resultat.
ologiskt
att om första argumentet för kolfiber är en idé värd att tänka, så faller det andra argumentet.Hur tänker du då?
att om första argumentet för kolfiber är en idé värd att tänka, så faller det andra argumentet.
för övrigt har jag två trasiga aluminium-ramar på väggen i verkstan och två fult funkislagade kolfiber-ramar som används.
Aluminium är aluminium, coolfiber är coolt.Töntigt med kålfiber.
Fuji också.Canyon verkar ha missat ditt memo.