Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De har använt den symbolen i väl typ femtio år ...Här måste det ha gått riktigt fel! Hur kan man ha ett hjärta i sin logga? Näst efter handhjärtan är väl De Rosas logga det sliskigaste man kan tänka sig? Ingen köper väl en sådan hoj?
GB Glace borde stämma skiten ur De Rosa, GB uppfann trots allt hjärtsymbolen.De har använt den symbolen i väl typ femtio år ...
Och även muffarna men De Rosa är inte ensamma om att ha använt hjärtat som symbol eller dekoration på sina ramar, flera andra tillverkar har också gjort det.På stål ramarna skärs alla dränerings hålen hjärtformade. Lite mer love and care från rambyggarna.
Jaja...fredag.
Bra argument. Inte.De har använt den symbolen i väl typ femtio år ...
Edit. För övrigt tycker jag De Rosas hjärta är en riktigt snygg symbol på en cykel :)
Hur är De Rosa hojarna snygga?Herregud har ni inget annat att gnälla över,jag har en De Rosa o inte ens funderat på detta,ursnygga cyklar.....Men ni är väl avundsjuka,kan tänka?????
Men vi har ju ingen lokal!Nån borde göra något.
De är snygga. Punkt.Hur är De Rosa hojarna snygga?
Å fan, en enkel googling ger info om att den förekommer sedan typ 90 år fkr, så GB är ett klart äldre företag än jag trodde. Förövrigt så är ju De Rosa fina cyklar, och loggan är helt klart en del av det….GB Glace borde stämma skiten ur De Rosa, GB uppfann trots allt hjärtsymbolen.