Ridley Noah fast

Ridley Noah fast
Måste ersätta min räser med en ny. Kanske inte bästa tidpunkten på säsongen då utbudet är ganska skralt men det är bara att gilla läget. Har tittat på lite olika märken som tex. Wilier, specialized och De rosa och även Ridley. Ridley har en som verkar intressant Noah fast vilken jag också kan få tag i till ett hyfsat pris. De andra som är intressanta hamnar på en en bit över 100 tkr.
Är det någon där ute som har erfarenheter av Ridley Noah fast, hur är köregenskaperna är den komfortabel för att vara en aeroracer?

Mvh
Peter

Ridley Noah fast
Har kört på en i tre år nu.
Trivs bra på den och kan inte komma på något som jag stört mig på.
PXL_20200922_161417606.NIGHT.jpg

Kan dock vara värt att tänka på att de är rätt stora i storlekarna.

//j

Ridley Noah fast
Har kört på en i tre år nu.
Trivs bra på den och kan inte komma på något som jag stört mig på.
Visa bilaga 626527

Kan dock vara värt att tänka på att de är rätt stora i storlekarna.

//j
Har noterat att de är stora i storlekarna. En small har typ samma mått som min de rosa i medium hade. Upplever du den som stötig eller är den förlåtande om väglaget inte är det bästa?

Klarar den den av 28 mm däck?

Senast ändrad:
Ridley Noah fast
För ett par-tre år sedan vann Noah Fast tidningen Tour Magazin:s väldigt tyska test av aerocyklar. Den hade inte lägst luftmotstånd i deras testning men vann helhetsrundan. HåkanC kan säkert gräva fram en länk till Einzelsheftkauf-länken, det är jag alldeles för lat för. ?

Summa summarum: det verkar vara en habil cykel.

Ridley Noah fast
För ett par-tre år sedan vann Noah Fast tidningen Tour Magazin:s väldigt tyska test av aerocyklar. Den hade inte lägst luftmotstånd i deras testning men vann helhetsrundan. HåkanC kan säkert gräva fram en länk till Einzelsheftkauf-länken, det är jag alldeles för lat för.
Då får du åtminstone posta info om vilket år och nummer
För enl det några år gamla test jag hittade var den inte särskilt komfortabel men åtminstone "halvsnabb" enl vindtunneltestet.

Ridley Noah fast
Tillbaka
Topp